Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Den fjerde farmtown-tråden

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-07-09, 22:34   #21
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Havørnbyen
kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Den fjerde farmtown-tråden

Jeg har lagt deg til, men får ikke lov å legge deg til famtown i dag. Jeg har brukt opp dagens kvote.

Gammel 10-07-09, 15:56   #22
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Blogginnlegg: 12
~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Nå er det noen nye funksjoner i farm town, har noen testet dem?

Betaler man når andre pløyer for en, eller tjener man på deg også? Og hva med exp.points? Og hva om en pløyer for andre?

~TM~ er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 15:56   #23
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste~TM~ er kulere enn de fleste
Standard

Jeg tar forresten gjerne i mot flere naboer båte på restaurant city og farm town.

Gammel 10-07-09, 17:23   #24
Slettet bruker
Passiv

Standard

Åh. Kan jeg hyre inn noen for å pløye for meg? Kanonbra.
Det har kommet en del nytt der, ser jeg. Må inn og lete etter mer goodies.

Svar med sitat
Gammel 10-07-09, 17:32   #25
~TM~
trøtt

~TM~ sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av FarOutFishing, her.

Åh. Kan jeg hyre inn noen for å pløye for meg? Kanonbra.
Det har kommet en del nytt der, ser jeg. Må inn og lete etter mer goodies.

Ja, men man betaler litt for det, men beholder exp.points selv. Det er billigere å ansette naboer enn fremmede.

Gammel 10-07-09, 22:01   #26
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

kisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de flestekisha er kulere enn de fleste
Standard

Jeg har sådd mye nytt i dag. Men skal teste ut om noen kan pløye for meg i morgen.

Gammel 11-07-09, 10:42   #27
Left
Passiv

Standard

Hvor mange poeng må man ha mellom level 26 og 27 egentlig?Jeg kommer jo aaaldri opp

Svar med sitat
Gammel 11-07-09, 10:43   #28
Left
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av ~TM~, her.

Jeg tar forresten gjerne i mot flere naboer båte på restaurant city og farm town.

Jeg kan gjerne bli bondenabo

Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 11:56   #29
Propella
superbruker

Propella sin avatar

Blogginnlegg: 3
Propella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt avPropella har mye å være stolt av
Standard

Jeg likte at man leie inn til å pløye.

Gammel 12-07-09, 12:57   #30
Left
Passiv

Standard

Jeg spør igjen; Hvor mange poeng må man ha for å komme fra level 26 til level 27?! Dere proffer vet vel det?

Svar med sitat
Gammel 12-07-09, 13:12   #31
Slettet bruker
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Jeg spør igjen; Hvor mange poeng må man ha for å komme fra level 26 til level 27?! Dere proffer vet vel det?

Det står på forumet, du klikker deg inn der fra farmtown.

Svar med sitat
Gammel 13-07-09, 23:29   #32
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av sjuggerpløm, her.

Tror du må ha 25 000 poeng, hvis jeg ikke husker heeeelt feil.

Gammel 14-07-09, 01:02   #33
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

For å komme opp til level 27 må du ha 35.000 poeng.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 01:13   #34
Patsy
Ingen tittel

Patsy sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Patsy er populærPatsy er populærPatsy er populærPatsy er populær
Standard

Se på oversikten her Sjuggerpløm.

Det har blitt liv på gården min igjen, ble mye lettere når jeg slipper å pløye selv.

Patsy er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 01:30   #35
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Oi den oversikten var fin Patsy!

Gammel 14-07-09, 09:07   #36
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Jeg lærte noe nytt i dag. Jeg har en nabo som har trær og avling i et sammensurium, og kunne ikke skjønne hvordan hun fikk tak i jordene sine. Nå ble jeg ansatt til å høste. For å få tak i all avlinga måtte jeg gå på verktøy og ta bort kryssene for å vise bygninger, trær og blomster. Dermed så jeg bare avlinga jeg skulle høste.

Gammel 14-07-09, 10:38   #37
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Disse spillene er nesten så vanedannende bare å lse om, at jeg NESTEN vurderer å regiustrere meg på det der fb-greiene bare for å kunne spille. Men jeg er, muligena av uviss grunn. BF-motstander, vil ikke ha en profil med ørten "lissomvenner" som jeg ble mobba av på barneskolen eller denslags, det virker bare totalt bak mål for meg... Kan jeg spille disse spillene, med naboer og denslags, uten å faktisk bruke FB ellers? (Eller er det slik jeg innbiller meg, at når man først registrterer seg der, så "tagges" man på bilder og kobles opp mot gud og hverman i hytt og pine, fordi søstra gikk på ungdomsskolen sammen med broren min, eller noe sånn...?

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 11:25   #38
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Du må registere deg på FB, men kan ha en lukket profil ved at bare venner kan se deg. Du bestemmer selv hvem du vil ha som venn, ved å bekrefte venneforespørsler.

Gammel 14-07-09, 11:47   #39
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Men vennene, det er de som blir naboene, og derved trenger man venner (som spiller spillene) for å ha utbytte av dem?

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-07-09, 11:50   #40
kisha
Tar en fot av gangen

kisha sin avatar

Standard

Ja. Man må bekrefte venner. På farmtown må man også bekrefte vennene som naboer.
Det trenger man ikke på reastaurant city.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:02.