Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Rhodos/Sunwing Resort, Kallithea

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 12-07-09, 21:07   #11
Malama
Bør lage seg en tittel selv

Malama sin avatar

Medlem siden: Jul 2009
Hvor: Sunnmøre!
Malama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt avMalama har mye å være stolt av
Standard

Sv: Rhodos / Sunwing Resort, Kallithea

Hmm, er det ikke masse stress å ha med sånn stor vogn på flyet da? Også ødelegger de den sikkert, eller noe (greit det, jeg har reiseforsikring, da får vi sikkert ny, er ikke superfornøyd med vogna uansett, men kjip om den blir ødelagt på vei ned da... på vei hjem kan jeg heller leve med )

Bare så det er sagt, jeg er nærmest totalt uerfaren på området. Har vært i "Syden" en gang, det var da jeg og min mann var på bryllupsreise på Malta. Guttungen er født et drøyt år etter den tid, så da trengte vi ikke tenke på ting som vogn, vi spise alltid middag lenge etter hans leggetid, på ulike steder i byen, og kom sent hjem (og sov så lenge på morgenene at vi ikke hadde bestilt frokost, spiste heller en eller annen plass i byen, for de avsluttet frokostserveringen før vi sto opp....) Sånn er ikke livet nå lenger... derfor tenker jeg at en eventuell sydenferie fint kan være på sånne sunwing-plasser, meget enkelt og barnetilpasset...

Malama er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 13:28.