Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Gremlis reise- og fremmedspråkforum

Praha - tips fra de av dere som har besøkt byen?

Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 14-07-09, 22:06   #1
Skilpadda
flisespikker

Skilpadda sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 676
Skilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme omSkilpadda har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Praha - tips fra de av dere som har besøkt byen?

Jeg husker ikke hvor noe som helst var, men vi så i alle fall en veldig morsom dukketeaterforestilling basert på Yellow Submarine, husker jeg. Og så var vi på Alfons Mucha-museet, som var fint men ganske lite, og på det tekniske museet, som har flotte store damptog og gamle astronomiske instrumenter og slikt - det ligger litt utenfor sentrum, men dere finner det vel på nett/i guidebøker dersom dere er interessert. Det moderne kunstmuseet var fint, mener jeg også å huske, og så kan man jo benytte anledningen til å drikke absint når man er på bar.

Gammel 14-07-09, 23:30   #2
alice
Newbie

alice sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
alice har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Praha - tips fra de av dere som har besøkt byen?

Opprinnelig lagt inn av Skilpadda, her.

Jeg husker ikke hvor noe som helst var, men vi så i alle fall en veldig morsom dukketeaterforestilling basert på Yellow Submarine, husker jeg.

Det ligger like ved McDonalds i "hovedgata" ved Muztek t-banestasjon, tror jeg.

alice er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Emneord
barnløs, flatfyll, praha

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:15.