|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
ekstremt trøtt
|
Sv: Ryan airMyntapparat på do har de ikke innført enda, men de skal innføre det. Etter det jeg har lest skal de kun innføre det på flygninger som er kortere enn 1,5 time. Ståplasser er det ikke enda, det er kun på tenkestadiet enda.
|
|
|
#2 |
|
...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ryan air
Jeg har heller ikke hatt problemer sånn sett, men synes alle ekstra gebyr og firkantet følging av regler er irriterende så velger derfor å bruke andre selskaper der jeg kan. Ingen andre som er så firkantet på bagasjereglene som Ryanair. Jeg har vel aldri opplevd å bli nektet å bære med meg pose med taxfreevarer inn på flyet. På Ryanair måtte jeg putte dem oppi håndbagasjen før jeg fikk lov til å gå ombord i flyet.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|