Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hva er verste bilsikring av barn du har sett?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 24-07-09, 21:08   #1
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Hva er verste bilsikring av barn du har sett?

Opprinnelig lagt inn av Nelly Nickers, her.

Jeg er litt enig med Halvor. Det har jo lite for seg å sitte her og snakke om hvor skjødesløse andre er, med mindre man henvender seg direkte til de som ikke sikrer og slik kan utgjøre en forskjell for barnets sikring i framtida.

Det kan jo faktisk hende at noen her inne tar lett på det og tenker seg om etter å ha lest denne tråden?

Synes det er helt greit å dele med hverandre hva man har opplevd innen uforsvarlig bilsikring. Det som kommer frem her viser jo at det er mange episoder med hårreisende "bilsikring" i dette landet.

Gammel 28-07-09, 01:57   #2
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Det kan jo faktisk hende at noen her inne tar lett på det og tenker seg om etter å ha lest denne tråden?

Synes det er helt greit å dele med hverandre hva man har opplevd innen uforsvarlig bilsikring. Det som kommer frem her viser jo at det er mange episoder med hårreisende "bilsikring" i dette landet.

Kan ikke helt se nytteverdien i denne tråden. Tipper de aller, aller fleste her inne sikerer barna sine, og om de en eller annen gang ikke har gjort det, er det neppe fordi de ikke vet bedre.
Får litt sladrekjerringvibber av hele greia: VET du hva jeg så....er det ikke fælt....stakkars unger....

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-07-09, 11:59   #3
Isbjørn
WF: Isbjorn

Isbjørn sin avatar

Medlem siden: Oct 2007
Hvor: Trondheim
Isbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de flesteIsbjørn er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Kan ikke helt se nytteverdien i denne tråden. Tipper de aller, aller fleste her inne sikerer barna sine, og om de en eller annen gang ikke har gjort det, er det neppe fordi de ikke vet bedre.
Får litt sladrekjerringvibber av hele greia: VET du hva jeg så....er det ikke fælt....stakkars unger....

Verdens nyttigste tråd er det ikke, nei. Men, jeg synes det er interessant å lese hva slags metoder enkelte bruker, både nå og før i tiden.

Gammel 29-07-09, 15:54   #4
Skvetten
Passiv

Standard

Opprinnelig lagt inn av rine, her.

Må si meg litt enig med rine jeg. Det blir litt voldsomt.

Opprinnelig lagt inn av Isbjørn, her.

Verdens nyttigste tråd er det ikke, nei. Men, jeg synes det er interessant å lese hva slags metoder enkelte bruker, både nå og før i tiden.

Dette er interessant, veldig interessant dersom det gjør flere oppmerksomme på at det er farlig å kjøre med barn usikret i bilen og at de som ser noe sier fra.

Det er jo her henvisninger til Østen og andre områder, ikke glem at menneskene der har litt andre forutsetninger enn oss da. Klart det er farlig og direkte nervepirrende å se på men hele samfunnet er annerledes og en familie har kanskje bare mopeden som fremkomstmiddel. Ikke alle har råd til hverken bil eller til å ta buss og langt mindre til å kjøpe sikringsutstyr.

Selv har jeg kjørt med min sønn usikret under en av de mange akutte turene vi har hatt til sykehuset. Vi bodde på landet og ambulansen var 20 min unna, da kjørte vi og jeg hadde ungen på fanget i og med at det var fare for respirasjonsstans.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 11:39.