|
|||||||
| Gremlis reise- og fremmedspråkforum Forum for diskusjon av reiser, reisemål, og fremmedspråk. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Textrovert
|
Sv: RyanairMen ALLE kabinansatte, uansett flyselskap, er vel opplært i å behandle folk som blir syke? Da jeg ble syk, var det to stk. som tok seg av meg, hvorav én ALLTID var i nærheten av meg. De var virkelig proffe. Ringte lege på Heathrow som skulle vente på meg når jeg landet, og tok meg veldig på alvor. Jeg tror ikke de kabinsatte hos RyanAir ville latt meg dø, eller noe sånt, altså, men de ville kanskje bare gitt meg en oksygentank i hendene og så fortsatt som vanlig. Ikke vet jeg.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ryanair
De kabinansatte hos BA gjorde nøyaktig hva de skal og som vi alle er trent til. De ansatte hos Ryanair ville neppe latt deg dø de heller
|
|
|
#3 |
|
Sv: RyanairI den første linken over så er det henvisning til en dokumentar om Ryanair. Jeg anbefaler alle å se den. (Kilde: youtube.com)
|
|
|
#4 |
|
Står på egne ben
Medlem siden: Sep 2006
Sv: RyanairJeg reiser med Ryan air uansett så lenge de får lov til å fly så følger de jo tydeligvis reglene. En får aldri mer enn en forventer, men jeg betaler aldri mye i avgifter når jeg reiser med dem. Jeg pleier og bestille billetter når det er sånne kampanjer som nå at en hverken betaler sjekkinn eller avgifter. Da er det kun kofferten og betalingsavgift en må betale i tillegg. Vi pleier å betale rundt. kr 1000 - 1200 totalt for alle når vi skal 3 stykker til f.eks. London. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Drømmer
|
|
|
|
|
|
|
#6 |
|
SAS har også kampanjer. Bestiller billetter når det er kampanjer så matcher SAS ofte prisen til lavpris-selskapene. Akkurat nå har de en kampanje på f.eks. Amsterdam, fly og to netter på hotell til 2045,-. Det er veldig billig. Dessverre sitter folk med et inntrykk av at SAS er dyrt, og alle andre er billige. Slik er ikke tilfelle. Fløy til Tenerife for noen måneder siden. Vi hadde et reisefølge på 7 ombord som hadde spart 25000,- ved å fly SAS fremfor Norwegian. Det tror ingen om man forteller det, men Norwegian er svært dyktige på sin "bare lave priser-markedsføring" . All ære til dem for det.
|
|
|
#7 |
|
navnet sjemmer ingen
Medlem siden: Sep 2006
Sv: RyanairJeg e ikke mye lysten til å fly med Ryan Air, men de fleste jeg kjenner gjør det. Og jeg forstår jo hvorfor. Direkteflyving og billig. Det er ikke dagligkost fra vår flyplass. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|