Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Når det begynner å gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 03-08-09, 10:47   #1
Slettet bruker
Passiv

Standard

Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)

Enig med de andre - hjelp må inn. Den lange praten med Iset hørtes bra ut den også.

Og aldri tvil et eneste sekund på at du er den beste mammaen i verden for ham. Det er du nemlig. Dette kan bli akkurat sånn det skal være når du får den rette hjelpen.

Svar med sitat
Gammel 03-08-09, 11:23   #2
polarjenta
Tittel og tittel....

polarjenta sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Vesterålen
Blogginnlegg: 66
polarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt avpolarjenta har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når det begynner og gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Enig med de andre - hjelp må inn. Den lange praten med Iset hørtes bra ut den også.

Og aldri tvil et eneste sekund på at du er den beste mammaen i verden for ham. Det er du nemlig. Dette kan bli akkurat sånn det skal være når du får den rette hjelpen.

Enig med smilefjes!

Gammel 03-08-09, 11:38   #3
mkj
Off the map.

mkj sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Blogginnlegg: 10
mkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt avmkj har mye å være stolt av
Standard

Sv: Når det begynner å gå opp for deg alt du har gått glipp av (depresjon)

Du må få hjelp, for dette blir ikke bedre for deg før du får hjelp til å takle det som har skjedd, og hjelp til å bli frisk. Du må fokusere på å bli frisk, sånn at du kan bli en overskuddsmamma igjen.

Og det er helt sikkert ikke så ille sett fra barnets side som det du tror. Selv om du ikke husker noe, har du vært en mamma for han, du var bare for sliten og deprimert til at du husker det.

Fokuser på å få hjelp til å bli frisk, så har du mange fine år til å bygge et kjempenært og godt forhold til han.

(jeg husker ikke mye fra de første månedene i sønnen min sitt liv jeg heller, i alle fall ikke særlig gode minner. Hos meg var det brystbetennelse som stjal uker, siden var jeg lagt inn med anemi - så jeg føler heller ikke at jeg var en god mamma det første året. Men han hadde andre rundt seg i tillegg og led ingen nød. Nå da jeg er frisk igjen har vi mer glede av hverandre begge to, og jeg tenker framover istedet for å 'angre' for det som har vært, jeg har vært syk og gjort så godt jeg kunne, mer kan ikke du forlange av deg selv heller)

Gammel 03-08-09, 13:03   #4
krystallklart
Lett rørt

krystallklart sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Gardskjærring igjen
Blogginnlegg: 16
krystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt liktkrystallklart er virkelig godt likt
Standard

Da har jeg ringt psykologen. Fikk komme allerede i morgen.

Takk alle sammen! Ordene deres varmer.

Gammel 03-08-09, 13:41   #5
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av krystallklart, her.

Da har jeg ringt psykologen. Fikk komme allerede i morgen.

Takk alle sammen! Ordene deres varmer.

Så flott! Dette ordner seg, skjønner du.

When tomorrow comes
Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 06:19.