Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kommunikasjon > Divines spør-og-lær-forum

Arroganse

Divines spør-og-lær-forum Spør om alt mulig du lurer på - kanskje er det noen som kan svare.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 05-01-07, 02:00   #20
Teofelia
Bedreviter

Teofelia sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 391
Teofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme omTeofelia har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Arroganse

Opprinnelig lagt inn av Pastill, her.

De burde heller snakke over hodet på kunden da mener du?? Regne med at de kan det meste fra før av??? Tror ikke dette har så mye med kjønn å gjøre altså.....

Folk er jo VELDIG forskjellig når det kommer til datakunnskap. Man må bare regne med at alle er idioter, så får de som ikke er det si i fra selv.
Men bra at du sier fra syntes jeg. Er umulig å vite hvem som kan hvor mye.

Det har ganske mye med kjønn og gjøre, kan jeg forsikre deg om. Jeg har jobbet flere år med support selv, så jeg mener selvsagt ikke at man skal snakke over hodet på kunden. Men er man dyktig, tar det sjelden mer enn tre–fire spørsmål før man har plassert kunden på rett sted på "ekspert–tulling"-skalaen.

Som kvinne opplever jeg likevel stadig at den jeg snakker med overser mine kompetente svar og fortsetter å behandle meg som nybegynner. Jeg vet at mine mannlige kollegaer langt sjeldnere har dette problemet.

Teofelia er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:08.