Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvordan tror du at andre ser deg?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-08-09, 00:44   #11
Pappalille
Tøff

Pappalille sin avatar

Medlem siden: Dec 2008
Blogginnlegg: 57
Pappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt avPappalille har mye å være stolt av
Standard

Sv: Hvordan tror du at andre ser deg?

Opprinnelig lagt inn av 007, her.

Fysisk: Hun med det røde håret.

Sånn ellers, så er jeg som Pappalille var:Og veldig direkte.

Nå har jeg aldri vært denne personen da, det er bare slik jeg er ganske sikker på at andre oppfattet meg. Jeg er en av dem som fremstår som veldig selvsikker, trygg og åpen helt uten å være det. Det er fint å gjemme seg bak sånne skjold. Nå finner jeg støtt og stadig at jeg har mindre behov for å gjemme meg, og selv om det føles fint er jeg alikevel ikke glad i å synes for mye. Jeg er for vant og for flink til å styre spotlighten til å stå i den.

Ellers påstår Mett at jeg er brunt brennevin. Jeg lurte på om det var fordi man får hodepine av meg, og svaret var "ikke før dagen etter". Så der har dere det. Brunt brennevin. Og han tror han skal få sove i natt. Hah.

Terry Pratchett
Pappalille er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 22:13.