Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Hvor villig låner du vekk dine ting

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 19-08-09, 15:04   #1
Kirsebær
Guardian of the galaxy

Kirsebær sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Trondheim
Blogginnlegg: 85
Kirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme omKirsebær har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Hvor villig låner du vekk dine ting

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg låner villig vekk. F eks låner jeg gjerne bilen bort til venner. Nå innrømmer jeg at vi har et litt unikt forhold, men vi har et vennepar som like ved oss, og vi pleier å spøke med "felleseie". Det er ikke bare spøk, for det er mye sånt at vårt er deres, og omvendt.

Sånn syns jeg er så fint. Felleseie med verden rundt meg hadde vært toppers.

Gammel 19-08-09, 15:09   #2
Niobe
Personlig pessimist

Niobe sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Blogginnlegg: 11
Niobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme omNiobe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Kirsebær, her.

Sånn syns jeg er så fint. Felleseie med verden rundt meg hadde vært toppers.

Ja, det er deilig. Og jeg synes det er fantastisk med venner som føler seg så hjemme hos oss at de finner seg noe å drikke om de er tørste osv. Vi liker veldig godt å ha "hverdagsgjester"

Gammel 19-08-09, 15:11   #3
Misteri
Opp og ned

Misteri sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 407
Misteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt avMisteri har mye å være stolt av
Standard

Låner bort ting støtt og stadig til stor ergrelse for meg. Penger er det stopp på å låne bort da jeg ikke fikk igjen 5000 kr som jeg lånte bort! Dum, ja det er meg!

Gammel 19-08-09, 15:24   #4
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Niobe, her.

Jeg låner villig vekk. F eks låner jeg gjerne bilen bort til venner. Nå innrømmer jeg at vi har et litt unikt forhold, men vi har et vennepar som like ved oss, og vi pleier å spøke med "felleseie". Det er ikke bare spøk, for det er mye sånt at vårt er deres, og omvendt.

Vi hadde en sånn "felleseie" greie med min tidligere nabo. Jeg har trillebår, du har spade. Vi kan låne av hverandre. Veldig praktisk!

Jeg låner bort alt, bortsett fra penger. Og er det noen som spør som ikke får låne, sier jeg det.

Og jeg er vledig kjip på symaskinen min ...

Gammel 19-08-09, 15:15   #5
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg låner gjerne bort det meste, det er sjelden tingene det kommer an på, men personene. Har et par personer i min omgangskrets som ikke er så veldig flinke til å levere tilbake ting og som generelt er ganske slurvete. Synes likevel det er vanskelig å si nei når folk (også disse personene) spør om å få låne noe, sikkert fordi jeg selv synes folk som er veldig redde for tingene sine er litt kjipe?

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-08-09, 09:23   #6
dharma
Lager seg en tittel.

dharma sin avatar

Medlem siden: Mar 2007
dharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt liktdharma er virkelig godt likt
Standard

Jeg er ikke så glad i og låne bort. For enkelte så betyr tydeligvis og låne det samme som og gi det bort. Jeg hater og spørre om og få tilbake ting, så, nei jeg liker ikke og låne bort.

Bilen låner jeg definitivt ikke bort til hvem som helst. (det gjør ikke mannen heller) To av tre brødre er godkjent og pappa. Minstebror er kun godkjent fordi han fikser eventuelle skader selv.

dharma er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 14:38.