|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Guardian of the galaxy
|
Sv: Hvor villig låner du vekk dine ting
Sånn syns jeg er så fint.
|
|
|
#2 |
|
Personlig pessimist
|
Ja, det er deilig.
|
|
|
|
#3 |
|
Opp og ned
|
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingLåner bort ting støtt og stadig til stor ergrelse for meg. Penger er det stopp på å låne bort da jeg ikke fikk igjen 5000 kr som jeg lånte bort! Dum, ja det er meg!
|
|
|
#4 |
|
stille
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Vi hadde en sånn "felleseie" greie med min tidligere nabo. Jeg har trillebår, du har spade. Vi kan låne av hverandre. Veldig praktisk!
|
|
|
#5 |
|
Halloen!
Medlem siden: Mar 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingJeg låner gjerne bort det meste, det er sjelden tingene det kommer an på, men personene. Har et par personer i min omgangskrets som ikke er så veldig flinke til å levere tilbake ting og som generelt er ganske slurvete. Synes likevel det er vanskelig å si nei når folk (også disse personene) spør om å få låne noe, sikkert fordi jeg selv synes folk som er veldig redde for tingene sine er litt kjipe? |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Lager seg en tittel.
Medlem siden: Mar 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hvor villig låner du vekk dine tingJeg er ikke så glad i og låne bort. For enkelte så betyr tydeligvis og låne det samme som og gi det bort. Jeg hater og spørre om og få tilbake ting, så, nei jeg liker ikke og låne bort. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|