Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon > Skravleforum

Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 22-08-09, 20:26   #1
Karamell
Introvert textrovert

Karamell sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 287
Karamell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme omKaramell har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Spinoff: Hvilken kjendis ligner du på?

Opprinnelig lagt inn av Vanilja, her.

Jeg?

Japp. se prikk.

Karamell er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 22-08-09, 20:30   #2
Vanilja
Ikke fullt så fin

Vanilja sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
Blogginnlegg: 13
Vanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt liktVanilja er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Karamell, her.

Japp. se prikk.

Ja, kanskje litt.

Vanilja er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 24-08-09, 11:35   #3
Amelie
Med & uten trylleformel.

Amelie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 8
Amelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelenAmelie er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Majsa: Det er Nathalie Nordnes.

Da jeg var 13 år fikk jeg høre av noen gutter at jeg lignet Brooke Shields og jeg ble nok ganske fornøyd da. Siden fikk jeg høre av en flamme at jeg lignet Claudia Schiffer, svært smigrende, men litt usikker på om jeg kunne tro det. Da karen som sa det, ville meddele dette til bartenderen, fikk han kaffen i vrangstrupen og lo, og sa at jeg heller kunne vært modell i Jakt & Fiske.

Men da jeg var 18 fikk jeg høre av en voksen dame at jeg kom til å se akkurat slik ut når jeg ble gammel:

Da ble jeg ikke akkurat smigret, heller blodig fornærmet - men jeg ser jo likheten nå når jeg har fått noen år på å fordøye det...

Amelie er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 00:37.