Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Har vi glemt svensk film/serier?!

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 26-09-06, 12:52   #1
kiddo
På flyttefot.

kiddo sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
kiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelenkiddo er et glitrende lys på stjernehimmelen
Standard

Liker alt som er nevnt til nå. Håper neste del av Saltön kommer snart!!

Er også svak for Rolf Lassgård som Wallander, får meg bare ikke til å se de nye W-filmene med Krister Henriksson

kiddo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 12:54   #2
Claire
Sær og kresen

Claire sin avatar

Claire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme omClaire har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av kiddo, her.

Er også svak for Rolf Lassgård som Wallander, får meg bare ikke til å se de nye W-filmene med Krister Henriksson

Nei - helt enig. De er elendige.

Men van Veeteren er bra. Med Sven Wollter.

Claire er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 26-09-06, 13:00   #3
My
Semiaktiv

My sin avatar

Hvor: Trondheim
My har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme omMy har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

"Lilja 4 ever" var så grusom at jeg skulle ønske at jeg ikke hadde sett den. Hadde mareritt flere ganger etterpå. Så man kan si den gjorde inntrykk. Skal aldri se den igjen :Struts:

Den står jo i sterk kontrast til de to andre filmene jeg har sett av Moodyson; Tilsammans og Fucking Åmål. Elsket begge to! Så likte jeg godt "Lust och fagring stor" ("Å leva det er å elska" på norsk) av Bo Wideberg.

Det er de jeg kommer på i farta.

Ja, og Jalla Jalla! Den er hysterisk morsom

Gammel 26-09-06, 17:15   #4
Nessie
Erfaren nok

Nessie sin avatar

Hvor: Trøndelag
Blogginnlegg: 351
Nessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme omNessie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Enig!
Lassgård var genial som Wallander.. men liker ikke han andre

Enten går det bra, eller så går det over.
Nessie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 28-09-06, 12:33   #5
Isa
--

Isa sin avatar

Blogginnlegg: 1
Isa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de flesteIsa er kulere enn de fleste
Standard

Veldig enig ang Rolf Lassgård, han passer mye bedre som Wallander.

Men nå har jeg sett alle de nye, og de er forsåvidt bra, men jeg tenker ikke at det er han Wallander, det er bare en annen person

Isa er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 15:58.