Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Jåleforumet

Hold in

Jåleforumet Forum for hudpleie, hår, sminke, kropp mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 27-08-09, 09:22   #23
Ibidelma
sporadisk

Ibidelma sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Bodø
Ibidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smartIbidelma imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Hold in

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Jeg har aldri forstått vitsen med sånne holdinne-greier, for min erfaring er at alt som skvises inn et sted, nødvendigvis tyter ut et annet sted. Det forsvinner jo ikke. Så med mindre man kun har en liten lokal kul nede på magen, så ender man bare opp med ting som tyter ut ved puppene, både foran og bak. Og tro meg, det lar seg ikke presse inn i en bh om man aldri så mye øker cup-en og reduserer omkretsen

I grunnen er det bare å se på reklamene for produktet: de som reklamerer har ikke et gram ekstra fett på kroppen. De får nok egentlig bare hjelp til å holde pusten

Jeg stemmer for å ta en Smilefjes: dyp utringing på en kjole som fremhever andre ting enn det man vil skjule.

:innrømmer at sist gang jeg hadde en holdinne-truse på meg så gikk jeg truseløs etter mindre enn en time:

Jeg vil ikke ha så stor utringing da jeg har strekkmerket på boobsa etter vektøkning og amming.
Hold-in trusa skviser nok fettet en annen plass, men jeg har en kjole som legger seg over magen, så jeg bare må ha det bort derifra, og det beste av alt er at trusekant og strømpebuksekant ikke kan bore seg inn i magefettet, for det ser helt grusomt ut...

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 23:25.