Sv: Spinoff: Hvordan ville partneren ønsket at du så ut?
Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.
I går var vi i selskap. Det hadde vi en selskapslek som gikk på at man skulle svare på spørsmål om pratneren, og den som hadde flest sammenfallende svar vant.
Og vi vant med et poeng over neste par 
Det kan dels årsaksforlares med at et av spørsmålene var hvilken kjendis man skulle ønske kona så ut som, om man kunne velge fritt. Det hadde jeg jo spurt min kjære om for Kun Kort Tid Siden. Og fått svaret Svampebob... Så da satset jeg på det, og fikk rett .
Ellers var det tre som svarte Julia Roberts (noe min kjære forklarte med at hun var den dama de sist hadde sett på film ), det ble en god del latter av han som sa Marlyn Monroe, mens kona var ei mørk lita flis fra Colombia. Resten av gutta feiga ut (som min kjære, men med mindre stil) og sa at neida, de ønsket ikke at kona skulle se annerledes ut i det hele tatt.
Fantastisk morsom selskapslek, forresten, med et par skuffa mannfolk som hadde svart "me" på spørsmålet om hva kona ikke kunne klare seg uten på en øde øy, mens de hadde svart hhv ansiktskrem og sjokolade 
Morsomt! Er det et eksisterende spill eller noe som vertsparet fant på? I tilfelle så skulle det være gøy å få flere spørsmål. 
|