OK! Innlegget mitt var ment som en støtte til Karamell sitt hovedinnlegg. Tror det faktisk var mitt første innlegg her. Så før jeg har rukket å tenke over om jeg er blitt sett, eller blitt oversett, så er jeg altså opplevd å få både seriøse og mindre seriøse tilbakemeldinger. klart det er å sette ting litt på spissen for mitt vedkommende. Samtidig registerer jeg jo allerede hvem som svarer seriøst -> Teofelia, synes du sa det fornuftig og gjennomtenkt.
Men, andre bruker altså karakteristikker som "rar" osv.
Opprinnelig lagt inn av Hattifnatten, her.
For å svare helt ærlig så tror jeg at jeg må si ja her.
Jeg tror det er helt naturlig at man svarer kjente nick raskere enn ukjente nick. Da jeg skiftet nick på NM var jeg anonym en liten stund og ble ikke "sett" slik jeg var vant med før.
Vi er vel alle nye en eller annen plass, en eller annen gang. Og la oss si at du blir medlem i en forening - og blir møtt med den filosofien som hattifnatten over her har; hvor lenge føler man seg velkommen? Hvor mange møter gidder man å gå på? Nye har vel et spesielt behov for å bli møtt, sett, og ønsket velkommen. DA blir det naturlig for vedkommende å være aktiv - og bli en del av en helhet. Jeg har lyktes overmåte. Spesielt fordi det er en lavere terskel på nett enn IRL.
Jeg kan nok finne på å sette enkelte ting på spissen - og jeg kan sikkert være kontroversiell iblant. 
|