|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Den som gir seg...
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Søskenrabatt på sfo og urettferdighet
Jeg ser den med nyhetsverdien og det "store" rundt trillingfokus, men det faktum at familien har tre barn som er født på samme dag bør ikke gi dem en slik fordel når kommunen ikke har råd til å bistå andre familier med nøyaktig lik økonomisk byrde.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Jeg er hundre prosent enig med deg. Og det er bra at du har tatt tak i det. |
|
|
|
#3 |
|
Fortynnet
|
Sv: Søskenrabatt på sfo og urettferdighetSkjønner godt at du syns det er urettferdig. Sånn i utgangspunktet syns jeg forresten søskenmoderasjon er litt urettferdig i seg selv, for sånne som meg som ikke har barna så tett må jo betale full pris bestandig. Jeg har hatt barn i barnehage og SFO i veldig mange år, men aldri to samtidig hverken i barnehage eller på SFO. Totalprisen blir jo mye høyere enn om man hadde hatt dem der samtidig. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Introvert optimist
|
Her i kommunen er det samordning av SFO og barnehage. I fjor betalte vi full pris i barnehagen for minstemann, 70% av SFO-prisen for mellomste og 50% av SFO-prisen for eldste. Her er det nemlig 50% moderasjon for andre SFO-barn og 30% moderasjon på SFO hvis man betaler fullt i barnehagen. Det er en bra ordning.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|