Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Forumfjas

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 02-09-09, 03:06   #1
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Medlem siden: Dec 2007
Hvor: Drømmeland
Blogginnlegg: 118
Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Sv: Forumfjas

Da skal jeg gjøre det, jeg visste ikke om du foretrakk hele kassen, kun flaskene eller bare innholdet.

Alkohol feitende? Jøsses, det var virkelig en... eh... Interessant påstand.
Skjønt jeg har sett at det går an, men det gjaldt fortrinnsvis konsum av store mengder øl. Vin er det sikkert noe helt annet med.

Gammel 02-09-09, 03:20   #2
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Ja, vin gjelder vel ikke. Det er jo bare sunt. Minst et (eller to glass) om dagen må man drikke for å bli gammel.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 03:22   #3
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Interference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt avInterference har mye å være stolt av
Standard

Hm, holder det med blåbærsaft?
Eller kanskje jeg bare skal holde meg til vannet mitt.

Gammel 02-09-09, 03:27   #4
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Stavanger
Blogginnlegg: 65
Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Hm, holder det med blåbærsaft?
Eller kanskje jeg bare skal holde meg til vannet mitt.

Du harke tenkt å maile meg blåbærsaft, vel?! vel kan det hende den gjærer på veien over dammen, men jeg vet ikke om det kan gå for det samme likevel!

Gammel 02-09-09, 03:29   #5
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.

Du harke tenkt å maile meg blåbærsaft, vel?! vel kan det hende den gjærer på veien over dammen, men jeg vet ikke om det kan gå for det samme likevel!

Neida, du skal få ekte vare.
Men jeg selv holder meg til blåbærsaft.
Jeg drikker sjelden vin. Eller vi kan vel si at jeg drikker sjelden.

Gammel 02-09-09, 03:31   #6
Pelen
Bør lage seg en tittel selv

Pelen sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 293
Pelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme omPelen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Nå skal jeg slutte å fjase for nå skal jeg se Männ som hatar kvinnor. Det ser ut som om det bare er vi tre som er her inne nå, rart nok.

Pelen er aktiv nå   Svar med sitat
Gammel 02-09-09, 03:41   #7
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Milfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme omMilfrid har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Interference:

Mht å dra til vingården for å maile vinen direkte så er det helt sikkert en god ide. Vin(n)inga går neppe opp i spinninga, all den tid vinen måtte flydd hjem uansett. Og så kan du jo kombinere det med ferie :smart: På den andre siden er kanskje ikke vingårdferie en som ikke drikker særlig mye (vin) det helt store. Nei, du får gjøre det som passer deg best, så lenge jeg får vinen min, så skal jeg ikke blande meg oppi hvordan du skaffer den. Det får da være måte på detaljstyring

Og mht til å ikke drikke vin - jeg respekterer det, men jeg forstår det ikke. Du gale menneske!

Gammel 02-09-09, 03:43   #8
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Nå skal jeg slutte å fjase for nå skal jeg se Männ som hatar kvinnor. Det ser ut som om det bare er vi tre som er her inne nå, rart nok.

Prioritere tv-titting foran en skikkelig etterlengta fjasetråd på FP?! Je e sjåkkert!

Kos deg! Jeg skal laste mine to barn i lallen, og så skal jeg se om jeg ikke får noe fornuftig ut av døgnets siste timer, jeg også....

Gammel 02-09-09, 03:25   #9
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.

Ja, vin gjelder vel ikke. Det er jo bare sunt. Minst et (eller to glass) om dagen må man drikke for å bli gammel.

Ja, er det i det hele tatt vits i å bli gammel om man ikke får lov til å drikke vin?

Gammel 02-09-09, 03:28   #10
Interference
Metallica!!

Interference sin avatar

Standard

I disse tidene med fokus på miljøet må man tenke på minst mulig emablasje. Dropp kassen og flaskene du Men send rød og hvit i hver sin mail, jeg har fryktelig dårlig erfaring med hjemmemekka rosevin.

Og ja, hvem har hørt om vinvom, lissom?? Se på franskmenene, de er små og yndige og motbeviser effektivt hele teorien om at vin er fetende

Den er grei. Ja det er viktig å tenke på miljøet. Kanskje jeg skal ta med laptopen på polet, slik at de kan beholde emballasjen. Eventuelt oppsøke en vingård, slik at jeg slipper emballasje i det hele tatt. :løsningsorientert:

Vinvom var et fint ord. Jeg skal slenge det etter svigermor neste gang jeg ser henne.

Ja, er det i det hele tatt vits i å bli gammel om man ikke får lov til å drikke vin?

Veeel.

Gammel 02-09-09, 03:24   #11
Milfrid
Shake it out!

Milfrid sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Interference, her.

Da skal jeg gjøre det, jeg visste ikke om du foretrakk hele kassen, kun flaskene eller bare innholdet.

Alkohol feitende? Jøsses, det var virkelig en... eh... Interessant påstand.
Skjønt jeg har sett at det går an, men det gjaldt fortrinnsvis konsum av store mengder øl. Vin er det sikkert noe helt annet med.

I disse tidene med fokus på miljøet må man tenke på minst mulig emablasje. Dropp kassen og flaskene du Men send rød og hvit i hver sin mail, jeg har fryktelig dårlig erfaring med hjemmemekka rosevin.

Og ja, hvem har hørt om vinvom, lissom?? Se på franskmenene, de er små og yndige og motbeviser effektivt hele teorien om at vin er fetende

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:13.