Sv: Forumfjas
Opprinnelig lagt inn av Pelen, her.
Nå skal jeg slutte å fjase for nå skal jeg se Männ som hatar kvinnor. Det ser ut som om det bare er vi tre som er her inne nå, rart nok.
Jeg har trilogien i bokhyllen og gleder meg til å lese dem. Og så se filmene. Kos deg!
Opprinnelig lagt inn av Milfrid, her.
Interference: 
Mht å dra til vingården for å maile vinen direkte så er det helt sikkert en god ide. Vin(n)inga går neppe opp i spinninga, all den tid vinen måtte flydd hjem uansett. Og så kan du jo kombinere det med ferie :smart: På den andre siden er kanskje ikke vingårdferie en som ikke drikker særlig mye (vin) det helt store. Nei, du får gjøre det som passer deg best, så lenge jeg får vinen min, så skal jeg ikke blande meg oppi hvordan du skaffer den. Det får da være måte på detaljstyring 
Og mht til å ikke drikke vin - jeg respekterer det, men jeg forstår det ikke. Du gale menneske!

Jeg sa da ikke at jeg ikke liker vin, jeg sa bare at jeg ikke drikker så mye/ofte.
Vingårdferie hadde passet meg ypperlig egentlig, jeg har en del barndomsminner fra rihndalen i tyskland. Og hey, la oss innse det, jeg har ikke hatt skikkelig ferie på mage år, enhver ferie som innebar en tur over landets grenser og varte i over en uke ville vært kjærkomment nesten uansett.