Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr

Problemer med kjøper av bolig ...

Hjem og utstyr Hus, hage, utstyr, design mm.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 04-09-09, 08:17   #30
Bomull
www.bomulls.no

Bomull sin avatar

Medlem siden: Aug 2008
Hvor: Cottonfields
Blogginnlegg: 324
Bomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt avBomull har mye å være stolt av
Standard

Sv: Problemer med kjøper av bolig ...

Nei, det er jo ingen krise og jeg er slett ikke urolig som sådan - jeg synes bare det er utrolig hva folk får seg til å lage problemer over, og jeg kan heller ikke forstå at mange tilsynelatende synes å bevisst lete etter problemer. En skulle jo tro man bare var glad til, om man slapp mer problemer enn livet gjerne i seg selv byr på!

Megler har sagt h*n ikke vil ta stilling til dette, ettersom alt kjøper kommer med går på muntlige lovord, og megler dermed mener at h*n ikke har noe h*n skulle ha sagt i form av at "jeg vet jo ikke hva dere har avtalt muntlig dere imellom og ikke" - så megler blir jo stående som en nøytral part her. Jeje, jeg tar det rolig jeg enn så lenge, så får kjøper bare sulle i vei med sitt - jeg kan ikke skjønne at han skal kunne finne noe som virkelig skulle være bekymringsfullt.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 16:37.