Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

Den filmen som har berørt deg mest?

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 08-01-07, 00:22   #1
Pølse&Makaroni
Skumla

Pølse&Makaroni sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Pølse&Makaroni har et hav av muligheter foran seg
Standard

Sv: Den filmen som har berørt deg mest?

Notebook. *snufs*

Pølse&Makaroni er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 08-01-07, 00:37   #2
Mams
er grønn og fin.

Mams sin avatar

Hvor: Akershus
Blogginnlegg: 8
Mams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtidMams har en fantastisk fremtid
Standard

Lilja 4-ever.
Livet er herlig.
Trainspotting.
Requem for a dreaam.
The champ.

Gammel 08-01-07, 07:57   #3
cecix
Blekksprut

cecix sin avatar

cecix er populærcecix er populærcecix er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Mams, her.

Requem for a dreaam.

Å ja, den hadde jeg glemt. Fantastisk film! Ellers så må jeg også nevne "Veronicas to liv" (Roman Polanski). Den så jeg på kino som 12-13åring, og husker det som det var i går. Den skulle jeg gjerne likt å sett igjen!

cecix er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:04   #4
Embriksmamma
Bokglad

Embriksmamma sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Hvor: Agder
Embriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de flesteEmbriksmamma er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Pølse&Makaroni, her.

Notebook. *snufs*

Enig. Men har du lest boken? Hvis ikke, gjør det. Den er fantastisk!

Ellers er jeg kanskje litt "grunn", for jeg gråt som bare det av "Titanic" og "Pearl Harbour"...

Embriksmamma er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 14-01-07, 20:35   #5
Trixie
Bør lage seg en tittel selv

Trixie sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Blogginnlegg: 160
Trixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de flesteTrixie er kulere enn de fleste
Standard

Det er så mange.

"Den grønne mil"
"Forrest Gump"
"Tears of the Sun"
"Christiane F", men tror jeg bare har lest den?
"Armageddon"

Morsomme: "Weddingcrashers"

Trixie er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 21-01-07, 00:55   #6
Rug
Det er bare en fase

Rug sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Rug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt liktRug er virkelig godt likt
Standard

Akkurat nå er det Der Untergang som sitter lengst fremme. Så den i romjulen, stappet mett, lykkelig unge sov i senga, godis tøt ut ørene - det ble så enormt kontrastfylt.

Men jeg kjenner meg igjen i mange andre svar her også. Glemmer ikke den gang jeg så Dead Man Walking heller.

Rug er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 14:15   #7
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Filmer som har rørt og rystet meg der og da og litt i ettertid også:

Pans labyrint (Fysøren. )
Volver (Herlig, herlig. Og subtilt storslagen, hvis man kan si det?)
Dancer in the Dark (Sterk historie som engasjerte voldsomt der og da)
V for Vendetta (JA!)
Lilja 4ever (så den på vosrpiel - ikke så god idé. Alle ble sittende helt, helt stille og se tomt ut i luften i lange stunder etterpå)
Wuthering Heights (i ettertid trenger jeg bare å tenke på refrenget i Kate Bush' sang om handlingen i filmen/boka så får jeg tårer i øynene)

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 14:17   #8
rajraj
*_*

rajraj sin avatar

Medlem siden: Sep 2007
Hvor: Kjellerlemmen
Blogginnlegg: 115
rajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de flesterajraj er kulere enn de fleste
Standard

Åh, gammel tråd - sorry.

rajraj er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 30-01-09, 18:05   #9
Tussa
Ferdiglada

Tussa sin avatar

Tussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme omTussa har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av rajraj, her.

Åh, gammel tråd - sorry.

Det gjer ingen verdens ting, denne var fin du leita opp igjen!

Gammel 30-01-09, 14:17   #10
Maiden
Fear of the dark

Maiden sin avatar

Medlem siden: Jan 2008
Maiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smartMaiden imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Blood Diamond, den var helt forferdelig.

Gammel 14-01-07, 21:45   #11
Ginger2
Naiv og Super

Ginger2 sin avatar

Hvor: Oslo
Ginger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smartGinger2 imponerer mange og er sikkert smart
Standard

De filmene som har berørt meg mest er:

Schindlers liste som er min favorittfilm.

Men den filmen som har fått meg til å gråte uten kontroll var Oppvåkningen med Robin Williams og Robert De Niro:

Gammel 14-01-07, 22:14   #12
Cascaye
Miss Distriktsnorge

Cascaye sin avatar

Hvor: Akershus
Cascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smartCascaye imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Save Private Ryan, en film som resulterte i besøk i Normandie, og områdene der skyttergravsstillingene under 1.verdenskrig var (Verdun), ganske sterkt.

Cascaye er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-03-07, 18:46   #13
MokkMokk
Bør lage seg en tittel selv

Hvor: oppi der :peker:
MokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt avMokkMokk har mye å være stolt av
Standard

Opprinnelig lagt inn av Ginger2, her.

De filmene som har berørt meg mest er:

Schindlers liste som er min favorittfilm.

Men den filmen som har fått meg til å gråte uten kontroll var Oppvåkningen med Robin Williams og Robert De Niro.

Som jeg skulle sagt det selv.

MokkMokk er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 09:19.