|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Aktiv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: på en øy
![]() |
Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)Jeg vet hva jeg mener, lærere som må ha en tenkepause..?? |
|
|
|
|
|
#2 |
|
WF: Sausnebbet
|
Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)
For et utrolig nedlatende, arrogant og uvitende svar. Sett deg inn i sakene før du uttaler deg. Du vet tydeligvis ikke mye om hvordan lærerne jobber. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
© All rights reserved
|
O - du uvitende menneske! |
|
|
|
|
|
#4 |
|
|
|
|
|
#5 |
|
flisespikker
|
De lærerne jeg kjenner jobber langt mer enn jeg gjør, med til dels vesentlig lavere lønn, og i alle fall under desidert mer stressende og kummerlige forhold. Og hvis du er så misfornøyd med å tape penger på feriene dine, så kan du kanskje bare finne deg en annen jobb selv?
|
|
|
#6 |
|
Kontrollfrik
Hvor: Sammen med Richard
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
|
|
|
|
|
|
#8 |
|
weird
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Som lærerdatter med nogenlunde oversikt over hva det kreves av lærere må jeg bare le av noe så uvitende som dette.
You did in your twenties what you knew how to do. When you knew better, you did better. And you should not be judged for the person that you were, but for the person that you're trying to be and for the woman you are now. -- Maya Angelou |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Dette er vel omtrent det eneste jeg er enig med deg i her og en av grunnene til at jeg prøver meg på lærerskolen.
|
|
|
#10 |
|
Passiv
|
Sv: Vet ikke helt hva jeg mener (ang. skoleruten)Nå har jeg vært i skolen i halvannet år. Allerede søker jeg jobber innenfor mitt "gamle" fagområde, når det en sjelden gang er noe slik her jeg bor. |
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|