|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Ringskrømt
|
Sv: En tråd om Venstre
Det er jo nettop dette jeg sliter med å godta. Venstre står jo for alt som er bra når det gjelder likeverd og homofiles rettigheter, men hvis de flørter med Krf føler jeg likevel at min stemme brukes til noe jeg ikke kan stå inne for. Forstå det den som kan. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Men stemmen vil jo ikke bli brukt til det. For alle (?) andre partier vil jo ikke støtte opp om slik diskriminering. Det blir jo fellesnevnerne som gjør samarbeid mulig, og da må man jo se hva man evt. kan oppnå ved samarbeid, og om det er viktigere enn at enkelte av partene har saker på partiets program som man ikke er 100% enig i. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Leser
|
Både Venstre og Frp er liberalistiske partier i teorien. Frp har jo faktisk vist seg å være mer sosialdemokratisk i praksisk når vi ser på Oslo. (Nå må det jo til Frp sitt "forsvar" - jeg synes det er helt OK at de er mer sosialistiske i praksis
Vel, Venstre må samarbeide med noen, noe annet er umulig. Jeg synes i grunn det er synd at Høyre er så svakt. Jeg er rød (politisk), men det er ikke noe tvil om at det kan bli for rødt også. Vi trenger en sterk høyreside også.
|
|
|
#4 |
|
Yes, we can!!
|
Men Venstre står jo for Venstres saker, og støtter du de sakene, så stemmer du for et sterkt Venstre. Det er som SV og miljø: SV og AP står jo fullstendig mot hverandre på mange store miljøsaker. Men ønsker man mest mulig SV-politikk så må man jo stemme SV for det.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|