Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Hjem og utstyr > Stikkas barneutstyrshjørne

Bergans-jakke

Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 10:18   #1
goldnugget
fornøyd

Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
goldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smartgoldnugget imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Bergans-jakke

Bare et innlegg litt på siden......kan de ha fast hette i barnehagen? Det er tryggere om den er kneppet på og løsner om barna henger fast.

Gammel 07-09-09, 10:34   #2
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Bare et innlegg litt på siden......kan de ha fast hette i barnehagen? Det er tryggere om den er kneppet på og løsner om barna henger fast.

Den nye stallo II jakken har løs hette, har ikke sett den i virkeligheten enda, men antar den er ganske lik som orginalen ellers.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 10:36   #3
apan
I mål

apan sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
Blogginnlegg: 71
apan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme omapan har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av goldnugget, her.

Jeg vet noen av barna i barnehagen har fast hette, men jeg lar ikke S ha det.

apan er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 07-09-09, 10:43   #4
Blondie
ctrl+z

Blondie sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 228
Blondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme omBlondie har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg dulter på Tjorven. 1200 kr er avsindig mye penger for en barnejakke i min bok. Vi har vært veldig fornøyde med Stormberg-jakkene og de finnes i flere farger. Gjorde hvertfall, de siste vi har er innkjøpt via markedsplassen på FP.

Gammel 07-09-09, 10:54   #5
Pusurkine
Superaktiv

Medlem siden: Mar 2008
Pusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populærPusurkine er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Blondie, her.

Jeg dulter på Tjorven. 1200 kr er avsindig mye penger for en barnejakke i min bok. Vi har vært veldig fornøyde med Stormberg-jakkene og de finnes i flere farger. Gjorde hvertfall, de siste vi har er innkjøpt via markedsplassen på FP.

jeg begynte ikke å bruke så dyr jakke før han begynte på skolen, før det ble hele dresser prioritert.

Nå har han ikke hel dress, og bruker jakka hver eneste dag fra midten av september til april, i regn, uansett vær, jeg vet alltid at han har regntett jakke på skolen, selv om det var sol når han gikk hjemmefra. Han bruker den på langrenn når det er kaldt, på alpint og skøyter. Har samme bukse også. Slik sett synes jeg ikke det blir så dyrt for vår del alikevel.

Pusurkine er ikke aktiv   Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:45.