Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Foreldre som røyker i bilen

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 07-09-09, 15:01   #1
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Sv: Foreldre som røyker i bilen

Mamma røyket alltid i bilen, og jeg fikk ikke lov til å ha vinduet oppe for da fikk pappa vondt i ørene.
Jeg var alltid bilsyk, og kastet alltid opp på lengre turer. Nei, så rart.

Gammel 07-09-09, 16:40   #2
Left
Passiv

Standard

Sv: Foreldre som røyker i bilen

Opprinnelig lagt inn av Mamma Rosa, her.

Mamma røyket alltid i bilen, og jeg fikk ikke lov til å ha vinduet oppe for da fikk pappa vondt i ørene.
Jeg var alltid bilsyk, og kastet alltid opp på lengre turer. Nei, så rart.

Her var jeg også, og det ville ikke falt meg inn - om jeg hadde røyket ja - å røyke verken inne i huset, eller i bilen med barn tilstede. Jeg var også konstant bilsyk da jeg var liten, for de to egoistene i forsetet satt og dampet på giften sin og forpestet luften i bilen.

Storebror hadde en kompis på overnatting her forleden, og det luktet seriøst dritt av alt han hadde. Det luktet sur røyk. ÆSJ altså.
Jeg sier selvsagt ikke noe til han, for han kan ikke noe for det, men jeg fikk veldig lyst til å si noen velvalgte ord til moren hans.

Svar med sitat
Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 17:55.