|
|||||||
| Stikkas barneutstyrshjørne Diskusjonsforum for utstyr til barn. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#21 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bergans-jakkeJeg kjøpte Bergans Stallo til poden til 599,- på salg i fjor. Kjempefornøyd med jakken, men den er veldig stor i størrelsen.
|
|
|
|
#22 |
|
Pauset
|
Sv: Bergans-jakke
Bruker Stormbergjakken som regnjakke til poden nå. |
|
|
|
|
|
#23 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Sv: Bergans-jakkeEr det lov til å komme med et lite
|
|
|
|
#24 |
|
-
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Akershus
![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergans jakke
De er store i størrelsen. |
|
|
|
|
|
#25 |
|
Flink jente
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
De har den i både rødt og grønt |
|
|
|
|
|
#28 |
|
ej ikke møjkets heije
|
Ja, og jeg synes 600 kroner er mye penger for en jakke og da bør den kunne arves. 1200 kroner bruker jeg ikke på barnetøy.
|
|
|
|
#29 |
|
I mål
|
Sv: Bergans-jakkeJeg er enig med Tjorven, tviler ikke på at jakka er bra, men ville aldri kjøpt en så dyr jakke til S. Ikke ville jeg sendt med en så dyr jakke i barnehagen heller. Vi har hatt Stormberg til 400,- og jeg synes den var super. |
|
|
|
|
|
#30 |
|
Kidding, right?
|
Polarn og Pyret har kule allværsjakker av god kvalitet i annerledesfarger. Jeg har kjøpt svart med turkis til puddingen nå nettopp, som jeg tenkte fetteren kunne arve hvis det ble aktuelt.
|
|
|
|
#31 |
|
fornøyd
Medlem siden: Aug 2007
Hvor: nedre eiker
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergans-jakkeBare et innlegg litt på siden......kan de ha fast hette i barnehagen? Det er tryggere om den er kneppet på og løsner om barna henger fast.
|
|
|
|
#32 |
|
Superaktiv
Medlem siden: Mar 2008
Den nye stallo II jakken har løs hette, har ikke sett den i virkeligheten enda, men antar den er ganske lik som orginalen ellers. |
|
|
|
|
|
#33 |
|
I mål
|
Jeg vet noen av barna i barnehagen har fast hette, men jeg lar ikke S ha det. |
|
|
|
|
|
#34 |
|
ctrl+z
|
Sv: Bergans-jakkeJeg dulter på Tjorven. 1200 kr er avsindig mye penger for en barnejakke i min bok. Vi har vært veldig fornøyde med Stormberg-jakkene og de finnes i flere farger. Gjorde hvertfall, de siste vi har er innkjøpt via markedsplassen på FP.
|
|
|
#35 |
|
Superaktiv
jeg begynte ikke å bruke så dyr jakke før han begynte på skolen, før det ble hele dresser prioritert. |
|
|
|
|
|
#36 |
|
Personlig pessimist
|
Sv: Bergans-jakkeNei, altså jeg hadde ikke kjøpt Stallo til full pris til fireåringen. Den var som sagt til halv pris...
|
|
|
|
#37 |
|
ctrl+z
|
Sv: Bergans-jakkeProblemet med vår skole er at ting forsvinner. Merkede klær blir borte og sees aldri igjen. Det er surt nok og hadde det vært fryktelig dyre klær så hadde jeg nok blitt avsindig forbanna.
|
|
|
#38 |
|
Superaktiv
Votter ol har vi kanskje hatt litt svinn av, men ikke ytterjakke. I tillegg har han bare en jakke å passe på, ikke ulike jakker for ulikt vær osv, så det har iallefall gått bra hittil, har aldri måttet gå hjem uten jakke. Han har brukt den på skolen ett år, og kommer til å bruke den samme jakka i ett år til. |
|
|
|
|
|
#39 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bergans-jakkeVi har kjøpt en jakke av det svenske merket 8848 Altitude. Kjempebra lett jakke med avtakbar hette og vannsøyle på 10.000 |
|
|
|
|
|
#40 |
|
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
Sv: Bergans-jakkeMellomste her har den Stallo-jakka, og buksa også, og vi er kjempefornøyd. Vindtett, vanntett OG pustende. Både jeg, mann og største har Bergans jakker og bukser og de funker til alt. Og ja, prisen er stiv, men dette er helårsplagg og allroundklær. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|