|
|||||||
| Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#81 |
|
intro
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!
Så bra! Jeg synes det er mye mer behagelig å gå i skjørt, altså.
|
|
|
|
#82 |
|
Epikur
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Hvis du er fornøyd med skjørt, bare VENT til du får begynt med kjoler. Forferdelig lang leveringstid på laredoute, altså.
|
|
|
#84 |
|
Erfaren nok
|
Jeg har (nesten) gitt opp LaRedoute.
|
|
|
#85 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Jeg har vært veldig fornøyde med kjolene til Ellos, så mye at jeg har gått fra å være en olabukse-bruker, til en kjole-bruker. (Som mellomsøster sier, du og jeg er kjolejenter mamma...) Veldig glad i kjolene til Esprit for eksempel. Og så liker jeg tights, eller veldig tykke strømpebukser til. |
|
|
|
|
|
#88 |
|
ctrl+z
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Den der hadde vært en katastrofe på meg, Necesario. Det bulker både på mage og rygg. Jeg må ha noe som ikke strammer for mye på overkroppen.
|
|
|
#89 |
|
Epikur
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Den kjolen har jeg også. Veldig ok.
|
|
|
#91 |
|
Epikur
|
Ikke med skikkelig panserundertøy.
|
|
|
#92 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Jeg har også den grønne kjolen. Veldig fin med en tettsittende singlet under.
|
|
|
#93 |
|
tankefull
|
Og hvor får man tak i skikkelig panserundertøy? Det jeg har fått tak i har fort blitt lite hold i, og andre ser bare unaturlige ut på meg. Jeg får da kanter i stedet for bulker. Type bagen bretter seg i to når jeg bøyer meg framover. Evt så ruller alt ned og lager en lite lekker pølse rundt livet. Tar gjerne imot konkrete tips om merker altså. |
|
|
|
|
|
#94 |
|
Passiv
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Etter å ha vært gjennom denne tråden innser jeg at jeg må ha meg flere kjoler. Det er så flott. |
|
|
|
#95 |
|
Epikur
|
Sv: Hjelp meg å bli mer feminin!Hannah: Du må gå på en ordentlig undertøysbutikk. Jeg går på Netty og strømpesalongen her i Bergen.
|
|
|
#96 |
|
tankefull
|
Netty har jeg vært innom en gang, uten å være videre fornøyd egentlig, men da skulle jeg ha skikkelig bh, får kanskje gi de en sjangse til. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|