|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: PostenFrem til september 2008 var det mulig å levere kombinert skjema, det går ihvertfall frem av denne informasjonen.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: PostenJa, og jeg meldte flytting i mai 2008. Derfor er det ikke mitt problem om posten ikke har registrert det. Mener nå jeg. Og scanner de virkelig all posten for å sjekke om navn og adresse stemmer over ens? |
|
|
|
#3 |
|
Ustabil
|
Sv: Posten
Nei, men de har registre over hvem som bor hvor. Dukker det opp post til en adresse som ikke er kjent, skal ikke postbudet levere ut posten. Den skal sendes i retur. Selvsagt skjer det glipper i dette, post utleveres til fiktive personer, post leveres ut feil. Men i utgangspunktet har de registre over alle som bor på den enkelte adressen, inkludert barn. Jeg vet ikke hva de gjør i forhold til at folk får barn, og hvordan man registrerer disse. (Jeg tror forresten ikke at omleggingen er mer enn maks 6 år gammel, for vi skrev opp begge barna våre da dette pågikk). |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|