|
|||||||
| Spikerhjørnet Speaker's corner. Forum for lengre debattinnlegg og meninger, politikk mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Live and let live
|
Sv: Elle, melle, deg fortelle. (Valg 2009.)Jeg har selvfølgelig stemt Venstre.
|
|
|
#2 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Elle, melle, deg fortelle. (Valg 2009.)Er man opptatt av å finne det ene partiet man absolutt er mest enig med i det meste, kan det bli vanskelig. Jeg har rett og slett sett på regjeringsalternativene, og funnt det regjeringsalternativet jeg har mest tro på, og stemt deretter. DetPerfekteParti finnes ikke, men det finnes noen retninger å velge mellom som kan gjøre valget enklere. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
⭐️⭐️⭐️
|
Sv: Elle, melle, deg fortelle. (Valg 2009.)
Det er vel i grunnen der det krøller seg for meg og.
|
|
|
#4 |
|
Sliter med tastaturet
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Jeg leser usikker-usikker-mest tro på. Da hadde ikke jeg tvilt på hva jeg skulle stemme. Det behøver jo ikke bety at du er enig i alt og ett. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Ekvilist
|
Det samme tenkte jeg da jeg leste. Håper du kommer til en løsning du er komfortabel med Robyn. Hadde jeg ikke vært såpass klar over hvor jeg hører til politisk ville nok regjeringsalternativene vært viktige faktorer for meg. Partilederdebatten i går synes jeg gjorde det veldig klart hvilket alternativ som framstår mest stødig og forutsigbar. Jeg er som kjent politisk rød, men jeg tror at dersom jeg hadde vært høyreblå ville jeg sittet med en skikkelig ekkel følelse i magen nå og kanskje vurdert Ap (som etter min mening etterhvert har blitt blåere og blåere).
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|