Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Gjør du det du kan for å skjule valker, eller går du med det du vil?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 16-09-09, 09:47   #1
Toffskij
kamerat

Toffskij sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 694
Toffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme omToffskij har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Gjør du du kan for å skjule valker eller går du med det du vil?

Jeg er skikkelig spent på hva torsken skal svare i denne tråden.

“Do you find it easy to get drunk on words?"
"So easy that, to tell you the truth, I am seldom perfectly sober.”
(Dorothy L. Sayers, Gaudy Night)
Toffskij er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:49   #2
Filifjonka
Fortynnet

Filifjonka sin avatar

Blogginnlegg: 297
Filifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme omFilifjonka har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Menn kan da også ha valker. Men kanskje ikke akkurat torsken, når jeg tenker meg om. Evt. er han veldig flink til å kle dem bort.

Filifjonka er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 09:52   #3
rine
Halloen!

rine sin avatar

Medlem siden: Mar 2008
rine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme omrine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Tinetoff, her.

Jeg er skikkelig spent på hva torsken skal svare i denne tråden.

Jeg også. Han har vel slitt litt med en del ekstravekt i gjelleregionen i det siste.

rine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-09-09, 10:25   #4
Muad'Dib
Trapper opp igjen !

Muad'Dib sin avatar

Muad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt liktMuad'Dib er virkelig godt likt
Standard

Torsken viste oss jo, hvor mye det hjelper med skikkelig støtte de riktige steder...

For å svare på HIs spørsmål: Trinny og Susannah har mange gode tips, og jeg følger en del av dem. Det finnes mange plagg og farger som jeg synes er innmari stilige, men som rett og slett ikke kler meg - sånn har alle det vel ? Dem bruker jeg ikke. Men så er det plaggene som ikke er super flatterende, men som jeg liker - typisk mange av de Odd Molly sakene som jeg har. Dem bruker jeg iblant, fordi det blir for irritterende alltid å skulle "kle seg slankere enn man egentlig er". Men plaggene er behagelige allesammen.

Mine valker ligger på flankene og rett over bakpartiet, hvilket gjør det omtrent umulig å gå med vanlige bukser uten å bruke noe hold-in under: bukselinningen skubbes rett og slett ned av spekket medmindre jeg går i Mom-pants. Ikke pent og temmelig smertefull etter en time eller så. Som oftest gidder jeg bare ikke gå med hold-in hele dagen, så derfor lite buksebruk - og en god unnskyldning for å handle masse Furstenberg wrap-kjoler på nettet. Som selvsagt skal brukes med silke-underkjoler fordi disse skjuler valkene så godt. Jeg tenker som så, at jeg har ofret litt av min skjønhet på reproduksjon, og fortjener å få igjen for innsatsen.

Finn den gyldne mellomvei, Hønni. Du kommer ikke til å trives i plagg som du misliker, og heller ikke i plagg som får deg til å føle deg utilstrekkelig.

Svar

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:18.