Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Har du blitt dømt etter utseende?

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 18-09-09, 13:58   #11
Minty
Bør lage seg en tittel selv

Minty sin avatar

Medlem siden: Jun 2009
Minty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smartMinty imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Har du blitt dømt etter utseende?

Opprinnelig lagt inn av Nina, her.

Eller hvis man skal kjøpe PC. Min eksmann kunne absolutt ingenting om pcer eller andre tekniske ting. Allikevel var det alltid ham personalet i butikken henvendte seg til hvis vi handlet sammen, det var nesten som jeg ikke eksisterte i deres øyne. Da er det ekstra deilig å kunne stille de riktige spørsmålene som viser at jeg nok kan hakket mer om slikt enn den jevne butikkansatte.

Åh gud, nå kom jeg på den festlige selgeren vi møtte på da vi skulle kjøpe ny vaskemaskin. Han la ut i det vide og brede om alle egenskapene til en bestemt maskin til samboeren min. Til slutt, når han åpenbart var fornøyd med sin egen innsats og så ut som han tenkte "jess! nå er salget i boks!", henvendte han seg til meg og uttaler de famøse ord: "Ja denne vaskemaskinen er jo SÅ lett å bruke - du bare vrir dette hjulet ett hakk mot høyre og trykker på startknappen." Som om jeg er helt idiot, og med den selvfølgelige antakelse at det var jeg som skulle operere vidunderet. Jeg tok med meg mannen og gikk og kjøpte vaskemaskin et annet sted.

Har også opplevd at en som skulle selge oss ny seng påpekte at overmadrassen var veldig praktisk å vaske, "for dere damer har jo en tendens til å søle endel".

Minty er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 05:55.