|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
#121 |
|
Mother of Dragons
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?
Nope. Absolutt ikke. Heller motsatt faktisk.
|
|
|
#123 |
|
Yes, we can!!
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Tenker du generelt da, eller for deg? Det minner meg litt om folk som påstår at de ikke blir påvirket av reklame...
|
|
|
#124 |
|
Textrovert
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg tror ikke pene folk er smartere og flinkere. Jeg tror bare de er mer vellykket og ergo sikkert nedlatende mot oss mindre pene/vellykkede.
|
|
|
#126 |
|
Textrovert
|
Ja, men jeg er i det minste KLAR over det, da. Mange av vennene mine er faktisk veldig pene, tror det eller ei.
|
|
|
#129 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Jeg vet ikke om jeg skal kalle det å dømme, men jeg må vel innrømme at jeg kan tro at folk er slik og slik alt ettersom hvordan de kler seg, eller hvilke miljøer de ferdes i. Jeg synes mennesker er spennende, og har venner i alle genre. Jeg liker å komme i kontakt med mennesker i alle miljøer for å utvide horisonten, og søker derfor ikke nødvendigvis de som er mest like meg selv. However, dersom kjemien ikke stemmer, er jeg en erfaring rikere - og det er over og ut.
|
|
|
|
#130 |
|
Jazzbabe
Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Elvebyen
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Du, altså...
|
|
|
|
#131 |
|
Mother of Dragons
|
Jeg burde har presisert ja. Det er for meg. Jeg tror som oftest at tynne, pene og veldig velstelte (spesielt det siste) mennesker er faikere, og antar uten videre at folk som ikke er så strigla er smartere. Det er ikke noe bedre eller hyggeligere fordom sånn sett.
|
|
|
#132 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Dømmer du folk etter utseendet?Det er interessant med fordommer. I dette tilfelle handler det ikke om utseendet. Jeg har fått nedenstående fortalt, jeg har med andre ord ikke lest det selv. Det stod angivelig i Aftenposten i sommer. Det er sikkert noen feil i historien her, men dere skjønner konteksten. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|