Sv: H, V, KrF og FrP fikk 49,5 % og AP, SV og SP fikk 47,9 %
Kallisti, før du begynner på del II. Jeg kan min statsvitenskap, takk, type universitetsnivå
Så kan du kanskje være hakket mindre ovenfra-og-ned når du svarer, det er en ganske usjarmerende måte å diskutere på....
Jeg kan godt diskutere politiske ideologier med deg, men jeg det blir en Even anne diskusjon enn det vi har nå. Selvfølgelig vet jeg at Cuba ikke er rendyrket kommunistisk, lite lite som USA er rendyrket kapitalistiske, men det er likevel interessant å diskutere med de begrepene knyttet til seg, hvis vi skal ha en diskusjon om ideologi som vagt kan knyttes til den virkelig verden.
Og jeg sa at kapitalisme (nei, ikke i rendyrket form, men i den formen slik den praktiseres) har fungert bedre over tid enn det forsøkene på å innføre sosialisme/kapitalisme har.
Men som sagt, jeg tar gjerne en diskusjon om politiske ideologier, men kun om du ikke avfeier alle forsøk på å realitere den til forsøk på å gjennmføre ideologien i praksis. Fo jeg kan være helt enig i at i teorien er det mye som høres bra ut....