|
|||||||
| Interiørhjørnet Alt som har med interiør å gjøre. Spørsmål, tips, deling av egne lure eller fine løsninger mm. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
lakenskrekk
Medlem siden: Jan 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder/"kunst"Takk for tips, allposters og fineart har jeg vært innom og sett på men har ikke endt opp med noe enn så lenge. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Juba Juba
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder/"kunst"Jeg har en mor som er kunstinteressert, så det meste på våre vegger er presanger fra henne. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
٩(●̮̮̃●̃)۶ ٩(●̮̮̃●̃)۶
Medlem siden: Oct 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder/"kunst"
Jeg har ikke bestilt derfra, bare siklet. |
|
|
|
|
|
#4 |
|
Erfaren
Medlem siden: Sep 2006
Sv: Bilder/"kunst"Vi har gått i gallerier vi. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Dukkar plutseleg opp ...
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder/"kunst"Eg har gjort som Trixie. Skeidar har ein del fin non-figurativ fargekunst som "spritar opp" tomme veggar. Du kan få ganske store bilete til eit par hundrelappar. Elles har eg noko Knut Rumor-grafikk, men det er gåve (ikkje noko for ein nettopp-bygt-hus-konto). |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Prettiest mess ever seen
|
Sv: Bilder/"kunst"
Det er vel ikke så aktuelt hvis man ikke er interessert i å betale noe særlig for det?
|
|
|
#8 |
|
Sliter med tastaturet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Bilder/"kunst"Jeg har også funnet noen på et lokalt galleri. Imidlertid er det sånn for de fleste av oss at en ikke bare kan gå ut å kjøpe seg to bilder á 4500,- pr stykk på impuls. Da skal en i hvert fall være sikker på at en liker det en kjøper! Akkurat nå er jeg litt i samme situasjon som deg; jeg trenger noe på veggen, men er hverken interessert i å bruke en formue på det eller veldig mye tid. Kunne tenke meg en link til et nettsted som solgte rimelige plakater. Men det har jeg ikke funnet. |
|
|
|
|
|
#9 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Bilder/"kunst"VI har kjøpt 2 på et galleri her i byen og ett har vi malt selv i fellesskap...Og dessuten har vi vel et blide vi har fått i gave som en lokal "kunstner" har malt..
|
|
|
#10 |
|
Fraværende...til tider.
Medlem siden: Dec 2006
Sv: Bilder/"kunst"Vi har kjøpt på rammeforretning eller så har jeg rammet inn bilder som ungene har malt selv. De blir ganske så flotte med den rette passpartouet og rammen.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|