|
Skravleforum Forum for skravletråder. Forumet vil bli ryddet med jevnlige mellomrom og gamle tråder bli slettet. Innleggstelleren er ikke på her. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
|
![]() Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg har noen år på meg, men trenger et par ting å fokusere på som ikke har med jobb eller barn å gjøre fremover. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Husker ikke. |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Fornøyd
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?
![]() |
#7 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?*host* |
![]() |
![]() |
#8 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Vil du ha ting som jeg tilfeldigvis vet at du allerede har gjort, eller bare ting som du kanskje ikke har gjort?
![]() |
#9 |
flisespikker
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg tror ikke jeg gjorde så mange ting før jeg var 30.
![]() |
#10 |
Glamorøs
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Hm. Jeg syns i grunn man kan gjøre alt etter at man er 30 som før. Pre-barn var et større skille. Som det fossilet jeg er så husker jeg ikke hva som egentlig var gøy i tyveårene. :knirk:
![]() |
#11 |
Passiv
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Før jeg var 30 hadde jeg: |
![]() |
![]() |
#13 |
Erfaren
Medlem siden: Nov 2007
![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Imponerende liste, Skvetten |
![]() |
![]() |
![]() |
#14 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Skvetten, for en liste! Jeg er egengtlig ikke overrasket. |
![]() |
![]() |
![]() |
#15 |
intro
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg kjenner at denne tråden står meg uendelig fjernt.
![]() |
![]() |
#16 |
Textrovert
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Himmel og hav, så kjedelig liv jeg har hatt. Jeg er snart førti, og har gjort fint lite, egentlig. :midtlivskrise på gang:
![]() |
#17 |
Tittel og tittel....
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Dårlig gjort at ingen informerte meg om at det var ting som burde gjøres før fylte 30
![]() |
#18 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?Jeg gjorde egentlig ikke så mye annet enn å studere og jobbe og være flink pike FØR jeg ble 30 år. Jeg rakk å gifte meg da. Men ellers må jeg vel ha en sånn "Hva jeg må gjøre før jeg fyller 40 år liste". |
![]() |
![]() |
![]() |
#19 |
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?
Kjør på med begge deler. Fint med en liste jeg kan skrive "check" på også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#20 |
Dig for victory!
|
![]() Sv: Hva bør man gjøre/burde ha gjort før fylte 30?To år og noen måneder igjen til fossil, altså. |
![]() |
![]() |
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|