Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Når er man for feit?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 10-01-07, 09:00   #1
Frost
Bør lage seg en tittel selv

Frost sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Tromsø
Frost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smartFrost imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Når er man for feit?

Opprinnelig lagt inn av Gwen, her.

Går ikke BikBok kun opp til L / 42? Synes også at de er små i str jeg.
Når en M kan passe meg på H&M, er en L på BikBok trang.

Jeg har en bukse i XL fra Bik Bok.Det er den største str de har. Den er veldig fin og sitter fantastisk på. Men jeg liker ikke å bruke den da jeg føler det merket er for yngre.

Frost er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 10-01-07, 09:13   #2
Mamma Rosa
strikker

Mamma Rosa sin avatar

Medlem siden: Dec 2006
Mamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt liktMamma Rosa er virkelig godt likt
Standard

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Jeg har en bukse i XL fra Bik Bok.Det er den største str de har. Den er veldig fin og sitter fantastisk på. Men jeg liker ikke å bruke den da jeg føler det merket er for yngre.

Hva er "yngre"? Jeg er snart 30 og føler meg fortsatt som 18
Elsker forøvrig å shoppe klær på BikBok.

Gammel 10-01-07, 13:49   #3
malena

malena sin avatar

malena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner tilmalena er et navn som alle kjenner til
Standard

Frost, da! Hvis buksa er fin og sitter fantastisk på så må du jo bruke den! Hvem i all verden bryr seg om butikken den er kjøpt i?

Gammel 10-01-07, 16:09   #4
Che
Har tro på forbedring

Che sin avatar

Hvor: "Cuba"
Blogginnlegg: 293
Che har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme omChe har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Bare tull

Jeg har en tanteunge på 16 som forøvrig sier det samme - at bikbok er litt mer for 10-åringer og sånn. Det sier forøvrig mye om størrelsene der....

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:13.