Sv: Overgrepsbilder av barn
Opprinnelig lagt inn av Esme, her.
Men jeg klarer heller ikke helt å se om en mann har seg med en ku, at det er overgrep som er rett å kalle det. Kua får ikke noe skader og kjenner det vel knapt. Jeg synes det er heslig, men kjenner litt på at det kanskje er irrasjonelt og kulturelt betinget at jeg synes det.
Eller hva mener dere?
Jeg synes det kommer i samme kategori som samleie med en bevisstløs person; det er mulig å gjennomføre uten smerter eller fysiske mén eller følger for den bevisstløse, men det er like fullt voldtekt, all den tid personen ikke ga sitt samtykke.
Nå er det selvsagt en forskjell i at en person som i ettertid oppdager at h*n har vært delaktig i et samleie kan få ganske betydelige psykiske problemer som følger av det. Jeg antar at en ku ikke vil få de samme ettervirkningene (uten at jeg kan vite det sikkert så klart), men jeg plasserer det likefullt i samme kategori. Eller: egentlig plasserer jeg det i samme kategori som å ha samleie med en bevisstløs person som aldri får vite om det i ettertid; det er fortsatt en veldig gal ting å gjøre.
|