|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Jeg skal sende bort barn og leke litt, tenkte jeg.
|
|
|
#2 |
|
Trallallaa
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Viken
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Vi drar på hytta i ettermiddag. Deilig med noen dager fri.
|
|
|
#3 |
|
prøver å være tål***ig
|
Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?vi drar til vogna vår på Oppdal, gleder oss til mer enn bare ei helg der. Sambo og eldste sønn drar hjem søndag, pga fotballskole. Jeg og jentene blir igjen, og satser på å reise hjem fredag. Har små planer om en tur til Trondheim onsdagen.
|
|
|
#4 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Jeg skal studere, mannen jobbe, guttene skal på aktivitetsskolen, i barnehagen og på hockeyskole.
|
|
|
#7 |
|
Enda en som trener
Medlem siden: Sep 2007
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Vi skal på bilferie. Reiser på lørdag, men har foreløpig kun bestilt båt tur-retur Hirtshals..... |
|
|
|
|
|
#8 |
|
Mellom barken og veden
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?Ungene og jeg har høstfri. I går var vi på Hurlumheihuset. (Jeg fikk lest ut en helt bok mens barna lekte) I dag svømte vi, og i morgen skal vi på kino og se "Se opp".
|
|
|
#9 |
|
Absolut ateist
|
Sv: Skal dere gjøre noe i høstferien, og i såfall hva?
Næh, Politimannen får vente til jeg har råd til tur østover.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|