Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Noen som har prøvd vintermodellene til fitflop?

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 30-09-09, 10:32   #1
Trulte
:)

Trulte sin avatar

Medlem siden: Jan 2007
Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Noen som har prøvd vintermodellene til fitflop?

Jeg tenkte at disse var greie å ha når jeg skal ut å trille i vinter. Men noen sier de er små i str.?
Noen som har erfaring?
Jeg har sandaler som jeg bodde i da jeg var gravid, og de var helt herlige å gå i. Da hadde jeg str. jeg vanligvis bruker og de var helt greie, om enn litt brede.

Gammel 30-09-09, 17:34   #2
Trulte

Trulte sin avatar

Trulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de flesteTrulte er kulere enn de fleste
Standard

Sv: Noen som har prøvd vintermodellene til fitflop?

Javel, i og med at ingen har svart, så tenker jeg at kanskje de er litt nye? Butikken jeg var i nå hadde fått dem inn på lørdag. Jeg kjøpte str. over min egen og da var de en liten finger for store. Så de er vel et halvt nr. mindre enn normalt i str eller noe slikt. De virker ihvertfall utrolig gode og varme, og nok gode når jeg skal lange ut på trilletur etter "fødselen".
Da får jeg nok en lekker rompe og noen vakre lår ja.

Synes de var litt småkule og Finere (hvis man kan kalle de fine da) enn uggs som jeg ser ut som andeføtter.

Gammel 30-09-09, 21:29   #3
gullet
stille

gullet sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Hvor: Tønsberg
gullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme omgullet har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

De var fine!
Ser ut som om det er litt mer fasong på de enn på Uggsene.

Gammel 30-09-09, 21:32   #4
Primrose
nju nja njo

Primrose sin avatar

Medlem siden: Sep 2008
Blogginnlegg: 16
Primrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de flestePrimrose er kulere enn de fleste
Standard

De var fine. Virker sånne fitflops da?

Gammel 01-10-09, 01:11   #5
Botero
Viva la vida

Botero sin avatar

Medlem siden: Apr 2007
Hvor: Bergen
Botero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populærBotero er populær
Standard

jeg vil ha!! hvor har du kjøpt de?

Botero er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 17:56   #6
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av Botero, her.

jeg vil ha!! hvor har du kjøpt de?

Du kan kjøpe dem på whynot.com, eller se der hvilke forhandlere de har. Anbefaler å kjøpe dem i butikk for de er bittelitt små i str. slik at man får prøve dem.

Om de virker? Vet ikke, men de er ihvertfall supre å gå i. Jeg har bodd i dem nå, de er så utrolig myke gode og varme. Og så utrolig mye penere enn uggs ja!

Gammel 02-10-09, 18:22   #7
m|nken
Bør lage seg en tittel selv

Medlem siden: Sep 2006
m|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smartm|nken imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Hvor mye betalte du for de? Og vet du om de finnes i flere høyder?

Fine sko!

Det er han som er varast i garden. (Olav H. Hauge).
m|nken er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 02-10-09, 18:47   #8
Trulte

Trulte sin avatar

Standard

Opprinnelig lagt inn av m|nken, her.

Hvor mye betalte du for de? Og vet du om de finnes i flere høyder?

Fine sko!

Du kan se dem på whynot.com
Tre forskjellige høyder ja, og tre forskjellige farger. Jeg valgte disse som var midt imellom og koster 1399,-

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 12:59.