|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Pauset
|
Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?Jeg har prøvd å selge joggesko til folk som blir stadig oppringt. Har stått i kassa og ikke visst om folk snakker til meg, eller i telefonen, så ja, jeg syntes man kan la være å snakke i telefonen når man også skal snakke til andre mennesker som står foran deg. Men jeg hadde ikke gjort noe nummer ut av det, men jeg hadde nok heller ikke gitt vedkomne særlig god service. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?
Om man skal kjøpe noe man trenger veiledning til blir jo saken en annen. Da er det håpløst tåpelig å snakke i mobilen, altså. Jeg så mer for meg en butikk hvor man legger varene på et bånd og bare skal betale. |
|
|
|
#3 |
|
Pauset
|
Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?
Uansett så er det vanskelig å vite om kunden snakker til deg eller i telefonen. Jeg mener at man ikke kan forvente seg noe særlig god service generelt om man snakker i telefonen når man skal betale på supern heller. Man gidder jo ikke hendvende seg til folk som virker opptatt. Skjønner godt at Fadese måtte be om å få betale, men syntes vedkomne kunne spart seg for leksjonen. |
|
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|