|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Glamorøs
|
Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?Jeg har selv snakket i mobilen gjennom kassa på Ica, selv om jeg prøver å unngå det. Min første tanke var at jøss, det var da voldsomt, men etter å ha tenkt litt så skjønner jeg ekspeditørens følelser rundt dette. Jeg syns jo det er ganske frekt når folk bak kassa snakker i telefonen mens de ekspederer meg, og høfligheten kan og bør gå begge veier.
|
|
|
#2 |
|
Bør lage seg en tittel selv
|
Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?
Samme her. Jeg har gjort det flere ganger i matbutikk. Jeg må si at jeg skulle ha synts det var litt rart om noen sa i fra på den måten. |
|
|
|
|
|
#3 |
|
Har tro på forbedring
|
Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?Det er rett som det er jeg vaser rundt i butikken litt ekstra for å bli ferdig med en samtale. Noen samtaler passer det seg ikke å avslutte, og da kan jeg gå gjennom kasse på nærbutikken med mobilen, men stort sett pleier jeg å si til vedkommende jeg snakker med at jeg skal betale i butikken og heller ringer tilbake.
|
|
|
#4 |
|
lettere utlada
|
Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?Syns kansje at ekspeditøren gikk vel langt, men jeg er enig i prinsippet.
|
|
|
#5 |
|
Pauset
Medlem siden: Dec 2006
Hvor: Barteby
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?Jeg synes det er greit å snakke i telefonen når en handler, men i kassen er det en viss samhandling med ekspeditør, da legger jeg på i 99,9% av tilfellene. |
|
|
|
|
|
#6 |
|
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Ok å snakke i mobiltelefonen under handling?
Enig.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|