|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Ingenting, men mannen påstår at han angrer på at jeg fikk lov til å kaste platespilleren fordi han vil spille LP-en med Lille, snille, farli', brille grumfedyret (eller noe sånt).
Du har fått et møljetall. Vil du splitte eller herske? Sist redigert av Veronal : 03-10-09 kl 11:53. |
|
|
|
|
|
#2 |
|
maler
|
Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei. Bortsett fra huset vi bodde i før, men det sto i feil by dessverre. Men jeg er ganske dårlig på å kaste. Vi har fulle boder og skap for å si det sånn....
|
|
|
#3 |
|
50 & somewhat fab
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Nordpå
Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?I 1995-96 tok jeg et tivekttallsemne i folkedans på NTNU. Siden da har alle bøkene støvet ned i esker og de siste fem årene i boden. I august i år tok jeg meg endelig sammen og kvittet meg med dem. Nå tar jeg nettbasert engelsk grunnfag og skal holde en muntlig presentasjon over Skype om en månedstid. Temaet jeg endte med å velge: Norsk folkedans.
|
|
|
#4 |
|
liksom sporty
Medlem siden: Dec 2008
Hvor: hovedstaden
![]() ![]() |
Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei, faktisk ikke.. og jeg kaster så ofte jeg får muligheten
|
|
|
|
#5 |
|
Lille tyrann
Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Oslo
Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?Nei. Jeg er en kaster.
|
|
|
#6 |
|
Gullfisk
Medlem siden: Feb 2007
Hvor: Bøgda
Sv: Har du angret på noe du har kvittet deg med?
|
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|