Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Fritid og hobby > Motehjørnet

Den lille trusetråden

Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar.

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 06-10-09, 10:27   #11
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Den lille trusetråden

Opprinnelig lagt inn av Frost, her.

Elinblu: Har du prøvd trusene fra PR? Jeg bruker både hipster og boxer i bomull. Er nok en pære jeg også. Jeg liker ikke Thaimodeller. Da føler jeg at halve rumpa henger ute.

Jeg har flere PR-truser, men bare tai-modellen. Den funker på meg, synes jeg. (Rumpa henger selvfølgelig ute, men på en behagelig måte.)

Opprinnelig lagt inn av Busy, her.

Pære melder seg og de trusene som jeg kjøper nå heter Sloggi Soft Tai. De er herlige og myke, men ikke bomull. Det er ikke alle som fører Sloggi som har dem inne, men Triumph butikken her samt Baretti har dem her i byen hvertfall.

snakker vi. Sist jeg hadde Sloggi (rundt 1992, tror jeg) var det veldig mye stramme, harde strikker som gnagde seg opp i ratata. Egentlig burde jeg ha noen sømløse greier, for jeg får fullstendig panikk av alt som lager bukler.

Etter motvillig å ha sovet ei natt med en ny truse med lav skjæring, tror jeg at jeg kan formulere problemet bedre. Den nye trusa er i str. 40, mens jeg vanligvis bruker 36 i klær. Likevel gnager den seg inn og lager bukler i hofteflesket, samtidig som magen "velter" over kanten. Problemet med slike modeller er at de overhodet ikke har kontakt med det jeg tenker på som livet mitt. De driver bare og romsterer nede i hofteområdet, som er mitt desidert bredeste og mest fettrike parti. Jeg føler meg rett og slett ikke vel. Det er bare såvidt det ikke blir myntinnkast bak også. Jeg målte der trusa sitter i overkant, og der er jeg 20 cm bredere enn i livet. Jeg vil ha linninga nesten opp mot navlen. Nå har jeg ikke heng eller noe slikt, men med litt høyt liv forsvinner det meste av småslakk hud også, og magen er flat.

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:31.