|
|||||||
| Informasjon Forumrelaterte spørsmål og tilbakemeldinger. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
© All rights reserved
|
Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?
Det er ikke rett, Veronal. Jeg opplevde i forrige uke at en modde uten tilgang deltok i bloggen min. Og for å fortelle hele historien og ikke kalle noen for noen (
Vel - takk for den, Adrienne! Det var altså derfor du var i bloggen min?
Skuffende lite.
Herlige London, rine, er du så blond eller spiller du? Hvis ikke, så kan jeg fortelle deg på ditt eget språk: you´re wrong! |
|
|
|
|
|
#2 |
|
Leser
|
Sv: Forskjellige bloggkategorier, forskjellig tilgang?Jeg er både enig og uenig med Rine. Det kommer an på hvordan man bruker forumet. Bruker man det til å diskutere og debattere så er bloggdelen helt bortkastet. Ønsker man å være personlig og få seg venner (her skrev jeg egentlig relasjonsbygging, men det ble litt vel stivt.
|
|
|
#3 |
|
Hertuginne
|
Atte du vet, jeg er så innmari skeptisk til denne hemmelige agenten, så jeg er innom og leser absolutt alt som blir skrevet, for å se om det er krypterte, hemmelige meldinger.
|
|
|
#4 |
|
© All rights reserved
|
Adrienne synes jeg er skummel og spennende. |
|
|
|
|
|
#5 |
|
Hertuginne
|
Du er så flink til å dra ut essensen i innleggene mine.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|