Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Generell diskusjon

Jævla kjerring! #%&!

Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier.

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 09-10-09, 13:17   #21
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
Blogginnlegg: 48
Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Sv: Jævla kjerring! #%&!

Opprinnelig lagt inn av siljemoren, her.

Men når er så nærmt en stygg ulykke så gjør man ikke helt det som er riktig, ren afekt.

Folk som gjør ting i affekt har ingenting i trafikken å gjøre.

Gammel 09-10-09, 13:23   #22
Slettet bruker
Passiv

Standard

Jeg kjører audi. Jeg er en som irriterer andre.

Men det er sjelden ved å lusekjøre altså.

Jeg gir ikke fingeren, men det hender jeg kjefter veldig om jeg er alene i bilen, eller bare har med drømmers. Særlig når noen synes det er koselig å kjøre i 60 i 80-sonen.

Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:26   #23
jane
Har ikke tittel

jane sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
jane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de flestejane er kulere enn de fleste
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Jeg skjønner at du blir irritert over det som skjedde. Samtidig er jeg overrasket over hvor mange som tuter og "viser finger'n" når de blir oppgitte over andre bilister. Jeg tror det er med på å gjøre trafikken mer agressiv og hissig.

Samme tenkte jeg. Flere av disse hissige damene har vel barn i bilen også når det koker over. Banning, kjefting, og vising av den den finger'n. Jaja.

jane er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:27   #24
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Medlem siden: May 2009
Hvor: Internett
siljemoren er populærsiljemoren er populærsiljemoren er populær
Standard

Opprinnelig lagt inn av Sitron, her.

Folk som gjør ting i affekt har ingenting i trafikken å gjøre.

Da er det mangen som ikke skulle vært i trafikken. Og stå på fløyten og blinke ser jeg ikke som non gale når en vildmann omtrent kjører på oss i noen som virker ut som 100 km i time i 60- sone.

Sambo er en trygg og flik sjåfør, som overholder alle trafikkregler.

siljemoren er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:31   #25
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Sitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme omSitron har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Da er det mangen som ikke skulle vært i trafikken. Og stå på fløyten og blinke ser jeg ikke som non gale når en vildmann omtrent kjører på oss i noen som virker ut som 100 km i time i 60- sone.

Sambo er en trygg og flik sjåfør, som overholder alle trafikkregler.

Spiller vel ingen rolle hva alle andre gjør. Du har jo nettopp innrømt at han gjør ting i affekt i trafikken. Vel, da har han ingenting der å gjøre.

Gammel 09-10-09, 13:32   #26
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av smilefjes, her.

Jeg gir ikke fingeren, men det hender jeg kjefter veldig om jeg er alene i bilen, eller bare har med drømmers. Særlig når noen synes det er koselig å kjøre i 60 i 80-sonen.

Uansett vær og vind? Når det snør vannrett og det er dritglatt og mørkt, så kan jeg finne på å ligge i 60 i 80-sonen. Jeg kjører til side sånn innimellom for å slippe forbi folk, men problemet er jo ofte at jeg ikke ser hvor ev. avkjørsler er.

Noe som irriterer MEG, er når jeg ligger litt over fartsgrensen, men folk likevel vil ha meg til å kjøre til side for å slippe dem forbi. Hallo, men når jeg kjører i mer enn fartsgrensen, så er det ikke mitt problem at folk på død og liv skal forbi, altså.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:34   #27
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Standard

Spiller vel ingen rolle hva alle andre gjør. Du har jo nettopp innrømt at han gjør ting i affekt i trafikken. Vel, da har han ingenting der å gjøre.

Nei, det har jeg ikke innrømt. Jeg sa han den gang blinket og tutet på den personen som var cm fra og kjøre rett inni oss. Jeg har ikke skrevet noen plass at det er noen han gjør til vanlig. Og vist du oppfattet det som at det var noe han gjør til vanlig så har du lest for mye inni i det.

Gammel 09-10-09, 13:36   #28
Liljekonvall
Uhelbredelig B-menneske

Liljekonvall sin avatar

Medlem siden: Feb 2008
Liljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smartLiljekonvall imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Sv: Jævla kjerring!!#%&!!

Opprinnelig lagt inn av Iset, her.

Kjenner til det. Forrige helg lå vi bak en som tydelig trodde han hadde vikeplikt fra høyre i rundkjøringer. Trenger jeg å si at han laget et helvete i rundkjøringen? Jeg var helt sjokkert.

Noe av det som irriterer meg mest er når folk som har vikeplikt, kjører som rallyer mot kryssene og bråbremser rett ved avkjørselen, slik at vi som kjører der får hjerteinfarkt og ikke tror de skal stoppe. Hva fader tenker de med?

Signerer !! Noe av det verste jeg vet også Jeg gir dem ulveblikket mitt da, ja

Liljekonvall er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:36   #29
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Standard

Det er jeg helt enign i, og jeg tror nok ikke sambo hadde gjort det om det var andre på veien. Det var bare oss og den andre bilen en veldig tidlig søndagsmorgen.

Jeg har aldri sett sambo oppføre seg slikt verker før eller etter. Men når er så nærmt en stygg ulykke så gjør man ikke helt det som er riktig, ren afekt.

Se her Sitron!!!

Gammel 09-10-09, 13:36   #30
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Nei, det har jeg ikke innrømt. Jeg sa han den gang blinket og tutet på den personen som var cm fra og kjøre rett inni oss. Jeg har ikke skrevet noen plass at det er noen han gjør til vanlig. Og vist du oppfattet det som at det var noe han gjør til vanlig så har du lest for mye inni i det.

Les hva du skrev over her.

Gammel 09-10-09, 13:38   #31
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Standard

Hva for noe da?

Gammel 09-10-09, 13:38   #32
noen
This is normal!

noen sin avatar

Medlem siden: Nov 2007
Hvor: Utenfor Sverige
Blogginnlegg: 129
noen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme omnoen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Divine, her.

Noe som irriterer MEG, er når jeg ligger litt over fartsgrensen, men folk likevel vil ha meg til å kjøre til side for å slippe dem forbi. Hallo, men når jeg kjører i mer enn fartsgrensen, så er det ikke mitt problem at folk på død og liv skal forbi, altså.

Vet du sikkert hvor mye feil speedometeret på bilen din viser? Vi har en bil som viser 10-11 km/t feil når man kjører i 70-80. Jeg hadde hatt bilen en stund før jeg skjønte det (sånne målere ved veien som viser "Din fart" er en fin ting). Jeg hadde fram til da ligget 5-6 km/t over det bilen viste, og jeg endte opp med en litt irritert kø. Bare som tips altså.

Gammel 09-10-09, 13:38   #33
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Hva for noe da?

Klarer du ikke forstå hva du selv skriver?

Gammel 09-10-09, 13:39   #34
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Standard

Klarer du ikke forstå hva du selv skriver?

Jo, tenk det gjør jeg.

Gammel 09-10-09, 13:39   #35
Sitron
Absolut ateist

Sitron sin avatar

Standard

Det virker jo ikke slik.

Gammel 09-10-09, 13:39   #36
Divine
Textrovert

Divine sin avatar

Blogginnlegg: 251
Divine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme omDivine har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Embs, her.

Vet du sikkert hvor mye feil speedometeret på bilen din viser? Vi har en bil som viser 10-11 km/t feil når man kjører i 70-80. Jeg hadde hatt bilen en stund før jeg skjønte det (sånne målere ved veien som viser "Din fart" er en fin ting). Jeg hadde fram til da ligget 5-6 km/t over det bilen viste, og jeg endte opp med en litt irritert kø. Bare som tips altså.

Har sjekket det, og speedometeret er riktig.

Ikke la det aller beste bli det godes fiende
Divine er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 13:45   #37
Vianne Rocher
Kamerat Pære

Vianne Rocher sin avatar

Medlem siden: Jan 2009
Hvor: Barteby / Nordens Venezia
Vianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de flesteVianne Rocher er kulere enn de fleste
Standard

Jeg føler med deg. Jeg har jo nettopp kjørt opp, men er tydeligvis født med "road rage".
Jeg legger ikke opp til farlige situasjoner "fordi jeg har rett", jeg har sittet på med slike personer i mitt liv og det har blitt veldig farlig mer enn en gang.
Men jeg pleier å gjøre folk som bryter trafikkreglene oppmerksomme på det de driver med ja Det irriterer meg rett og slett grenseløst at noen mener at de ikke trenger å overholde verken vikeplikt eller andre trafikkregler.

Bruk av horn er jo egentlig ganske strengt regulert og skal kun brukes til å gjøre andre trafikkanter oppmerksomme på farlige situasjoner. F.eks. i går, da noen kom busende inn i en rundkjøring fra høyre(som jeg allerede har kjørt inn i) samtidig med at de snakker i tlf. og opptrer utrolig kjipt og rett og slett trafikkfarlig (for flere enn bare meg), da tuter jeg, viser fingeren og gestikulerer bak rattet osv.

Gammel 09-10-09, 13:47   #38
siljemoren
Erfaren

siljemoren sin avatar

Standard

Det virker jo ikke slik.

Er du ute etter og kverulerer?

Gammel 09-10-09, 14:00   #39
Nillenalle
Aktiv

Nillenalle sin avatar

Medlem siden: Aug 2009
Nillenalle er litt kulNillenalle er litt kul
Standard

Denne skjønte ikke jeg heller... Feil quote kanskje?

Nillenalle er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 09-10-09, 14:05   #40
Polyanna
Yes, we can!!

Polyanna sin avatar

Blogginnlegg: 199
Polyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme omPolyanna har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Jeg skjønner heller ikke hva Sitron vil frem til her.

Anyhows: Å tute for annen grunn enn å HINDRE fare, er å bryte trafikkreglene, så å gjøre det fordi andre bryter trafikkreglene blir ganske, ...teit. Men jeg er teit av og til. Jeg rettferdiggjør det med at hvis jeg gjør folk oppmerksomme på at det er livsfarlig å gjøre det de gjør, så forebygger jeg fare, på sikt.

Men jeg skjønner HIs irritasjon, altså, over at den (/&% damen ikke bare kjørte feil, men OGSÅ skjelte ut den som kjørte riktig. Og det er så UTROLIG irriterende å bli skjelt ut i en situasjon der man ikke kan få forklart at det er DEN ANDRE som er dust, og hvorfor.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 01:47.