|
|||||||
| Generell diskusjon Forum for generell diskusjon av temaer som ikke passer inn under andre kategorier. |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Travelt opptatt
|
Sv: Jævla kjerring! #%&!Kjør den veien en dag, så skjønner du med en gang hva jeg mener. Du må lissom vrenge bilen rundt med en du kommer utenfor tunnellåpningen.
|
|
|
#2 |
|
Passiv
|
Sv: Jævla kjerring! #%&!
Jeg har kjørt både avkjøringen og videre i hovedløpet flere hundre ganger. Men jeg lurer fremdeles på hvilken sving du mener er problemet. Siden du sier at du må vrenge bilen rundt går jeg ut fra at du mener avkjøringsrampen - altså at du kjører ut av tunnelen og skal ta av til Etterstad. |
|
|
|
#3 |
|
Mother of Dragons
|
Det er avkjøringsrampen til Etterstad/Vålerenga på vei mot Gardermoen ja.
|
|
|
#4 |
|
Sviiisj!!
|
Det er jo "mange" avkjøringer som er krappe, f.eks. til Manglerud. Men det er jo ikke noe bra, uansett. Dessuten er det ikke noen avkjøringsrampe. Man er i ett felt, som både er avkjøringsfelt og fortsetter videre. Så avkjøringen begynner med en sving. I et vanlig avkjøringsfelt rekker man jo å bremse opp etter at man har svingt av fra motorveien, før det kommer en sving. Derfor bremser jeg opp i god tid, for å signalisere til andre biler i god tid.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|