|
Motehjørnet Shopping, tips, spørsmål og svar. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#24 |
Kidding, right?
|
![]() Sv: Var disse støvlettene fine?Jeg fikk tilsendt bootsa etter to dager; det var i midten av september. MEN: først fikk jeg mail fra TNT som er fraktselskapet som DUO bruker, om at jeg måtte refundere deres utlagte moms/eksp.gebyr før de leverte. Jeg fikk en telefon der de bad om mailadressen min, og så en faktura på mail som jeg betalte på nettbank og sendte kopi av skjermkvittering til dem. Så ble den levert på døren; fem minutter før jeg kom hjem - da var det for sent. Pakken ble da overlevert Posten Norge istedet, og de brukte en hel uke på å få den til min lokale Post-i-Butikk. Da var jeg på høstferie, så da jeg kom hjem lå purringen og ventet.
![]() |
![]() |
#25 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Var disse støvlettene fine?Det var akkurat sånn mine forrige ankom, bortsett fra det med fem minutter for sent. Jeg fikk dem levert på jobb etter å ha betalt og sendt kopi osv. |
![]() |
![]() |
![]() |
#26 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Var disse støvlettene fine?Ser dere diskuterer levering fra Duo-boots. Jeg var skikkelig uheldig da jeg bestilte og har ikke turt å bestille mer. De sender/sendte ikke melding når de hadde sendt pakken, så jeg måtte mase og mase. Til slutt viste det seg at "joda, den var blitt sendt, men hadde kommet i retur for 1 uke siden". Ingen forsøk på å få tak i meg som kunde. Fraktselskapet påsto at adressen min ikke eksisterte. (TNT har levert mange ganger til meg, så jeg skjønner ikke at de skal kløne det til.) Det samme skjedde en gang til før de til slutt klarte å levere dem.
![]() |
#28 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Var disse støvlettene fine?Jeg etterspurte "further tracking information" som de sa jeg kunne spørre etter i mailen de sendte da de ble sendt, og fikk svar tilbake om at "de ble sendt den og den dagen og det tar vanligvis så så mange dager".
![]() |
#29 |
Mother of Dragons
|
![]() Sv: Var disse støvlettene fine?
Du har kanskje tenkt på det selv, men jeg har vent meg til å skrive telefonnummeret mitt på en av adresselinjene. (Adressen min begynner på en norsk bokstav, så det kan ofte bli krøll hos transportfirmaene). Det har hjulpet betraktelig på leveringsprosenten.
![]() |
#30 |
Etylbarbital
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Var disse støvlettene fine?Telefonnummeret mitt er alltid med og jeg bruker ingen norske bokstaver.
![]() |
#31 |
Pauset
Medlem siden: Oct 2007
![]() Sv: Var disse støvlettene fine?
Var de gode å gå med. Ser fortsatt på disse. |
![]() |
![]() |
![]() |
#32 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Var disse støvlettene fine?Støvlettene mine har ligget i tollen i 12 dager.
![]() |
#33 |
Salt in the rainbow
|
![]() Sv: Var disse støvlettene fine?"Støvlettene dine? Eeeh.. De skal være her et sted, vi skal få sendt dem ut"
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|