Sv: Lar du ditt barns utilfredsstilte behov være underholdning?
Noen barn sovner jo hvor som helst, og jeg syns det kan være litt komisk. Vi har ikke videokamera, men jeg har tatt bilder av begge to der det ser ut som om søvnen har kommet og tatt dem midt i et eller annet. Før jeg har flyttet dem. De har det jo ikke SÅ akutt ukomfortabelt.
I denne situasjonen så reagerte jeg vel mest på gåstolen og at de drøyde så innmari lenge før de tok ham opp og fikk ham til sengs.
Angående trassanfall så har jeg lyst til å få festet et av lillemors klassiske ligge-på-magen-og-hamre-knyttnevene-i-gulvet-anfall. Jeg er empatisk i de situasjonene, altså, og møter henne med respekt, men hun er så utrolig ELGSINT at det av og til blir rett og slett komisk. Men det kunne ikke falle meg inn å bruke det som underholdning, altså. Jeg bare hadde syns det var et fint og realistisk minne om hvordan småbarnstiden OGSÅ var med den lille krutt-tønna mi. Og jeg tror hun vil synes det er morsomt når hun blir voksen. Skal ikke vise det i konfirmasjonen, altså! 
Jeg syns godt man kan både filme og ta bilde av det som ikke er solskinn også, men det må gjøres med respekt for barnet.
Jeg syns du overreagerer på en liten blunder.