|
|||||||
| Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk |
![]() |
|
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
|
|
|
|
#1 |
|
Crazy Cat Lady
|
Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Jeg HATER dessuten "Senkveld" med Thomas og Harald. Når de kommer på skjermen betyr det 0 "Midsomer Murders" på meg
|
|
|
|
#2 |
|
Aktiv
Medlem siden: Feb 2009
![]() |
Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Sex og singelliv, 24 og Prison Break er serier jeg ikke har helt fått taket på.
|
|
|
#4 |
|
Keep calm and trot on
Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)jeg har ikke sett hverken grey's, frustrerte fruer, prison break, 24, the wire, house, sopranoes, himmelblå eller six feet under. Jeg så noen episoder av lost, men det ble fort for rart. Egentlig ser jeg ikke så mye på tv. Jeg digger NCIS, da, og bones, simpsons, futurama og family guy, samt selvsagt Byffy, men det har jo ikke gått på tv på evigheter, så det gjelds ikke.
|
|
|
#5 |
|
Bare sær
Medlem siden: Sep 2006
Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Lost - jeg fikser bare ikke den manglende logikken. Flytte øyer?
|
|
|
#6 |
|
Har kontroll
Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
![]() ![]() ![]() |
Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Jeg tror jeg er den eneste jeg kjenner som ikke følger (hvertfall litt ) med på Hotel Cæsar
|
|
|
|
#7 |
|
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Oct 2006
Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)Hotell Cæsar og Home & Away har jeg ikke sett en hel episode av. Heller ikke Lost, Frustrerte fruer og Grey's. Tror ikke jeg liker sånne serier.
|
|
|
|
#8 |
|
intro
|
Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)
|
|
|
|
#9 |
|
Magisk
Medlem siden: Apr 2008
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)
Helt enig! Skikkelig hjernedød underholdning. Kan ikke fatte at de kan holde på i år etter år. De får inn noen gjester som type er i medias søkelys for øyeblikket og snakker svada, og så disse idiotiske konkurransene om hvem som kan sitte lengst i badstu, holde ut i karusell osv.
|
![]() |
| Trådverktøy | |
| Visningsmåter | |
|
|