Gå tilbake   Foreldreportalen > FPForum > Kultur og underholdning > Glitterchicks film- og musikkforum

TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Glitterchicks film- og musikkforum Film, tv-serier og musikk

Svar

Trådverktøy Visningsmåter
Gammel 15-10-09, 02:09   #1
Flubby
Crazy Cat Lady

Flubby sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Tromsø
Blogginnlegg: 349
Flubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de flesteFlubby er kulere enn de fleste
Standard

Sv: TV-serier jeg ikke liker (selv om alle andre liker dem)

Jeg HATER dessuten "Senkveld" med Thomas og Harald. Når de kommer på skjermen betyr det 0 "Midsomer Murders" på meg

Gammel 15-10-09, 02:18   #2
dolliemor
Aktiv

dolliemor sin avatar

Medlem siden: Feb 2009
dolliemor er litt kul
Standard

Sex og singelliv, 24 og Prison Break er serier jeg ikke har helt fått taket på.
Greys fulgte jeg med på, men etterhvert så fenget det ikke helt...
Liker veldig godt svenske og danske serier, som feks. Samsø og Skjærgårdsdoktoren. Herlig!

Gammel 15-10-09, 08:34   #3
mocci
Retromum

mocci sin avatar

Medlem siden: Oct 2009
Hvor: Rogaland
Blogginnlegg: 3
mocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smartmocci imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Gilmore Girls - utrolig masete.

mocci er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 08:42   #4
Mrs. Longbottom
Keep calm and trot on

Mrs. Longbottom sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Hvor: Oslo
Mrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de flesteMrs. Longbottom er kulere enn de fleste
Standard

jeg har ikke sett hverken grey's, frustrerte fruer, prison break, 24, the wire, house, sopranoes, himmelblå eller six feet under. Jeg så noen episoder av lost, men det ble fort for rart. Egentlig ser jeg ikke så mye på tv. Jeg digger NCIS, da, og bones, simpsons, futurama og family guy, samt selvsagt Byffy, men det har jo ikke gått på tv på evigheter, så det gjelds ikke.

Gammel 15-10-09, 10:11   #5
allium
Bare sær

allium sin avatar

Medlem siden: Sep 2006
allium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme omallium har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Lost - jeg fikser bare ikke den manglende logikken. Flytte øyer?

24 - første serie var ok, halvveis i nummer to ga jeg opp.

Grey's - nå må Meredith ta seg sammen, bli voksen og slutte å sutre over oppveksten sin.

Forget your perfect offering, there is a crack in everything, that's how the light gets in.
allium er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 12:35   #6
Arktis
Har kontroll

Arktis sin avatar

Medlem siden: Sep 2009
Hvor: Nordland
Arktis er populærArktis er populærArktis er populær
Standard

Jeg tror jeg er den eneste jeg kjenner som ikke følger (hvertfall litt ) med på Hotel Cæsar

Gammel 15-10-09, 12:46   #7
amo
Bør lage seg en tittel selv

amo sin avatar

Medlem siden: Oct 2006
amo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt avamo har mye å være stolt av
Standard

Hotell Cæsar og Home & Away har jeg ikke sett en hel episode av. Heller ikke Lost, Frustrerte fruer og Grey's. Tror ikke jeg liker sånne serier.

1987-storesøs 1997-mellombror 2004-lillesøs 2009-bonussøs
amo er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 15-10-09, 16:49   #8
Bluen
intro

Bluen sin avatar

Medlem siden: Nov 2006
Hvor: Lillestrøm
Blogginnlegg: 391
Bluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme omBluen har et rykte de fleste bare kan drømme om
Standard

Opprinnelig lagt inn av Arktis, her.

Jeg tror jeg er den eneste jeg kjenner som ikke følger (hvertfall litt ) med på Hotel Cæsar

Hva slags bekjentskapskrets er det du har?

Bluen er ikke aktiv   Svar med sitat
Gammel 16-10-09, 12:29   #9
Nora H
Magisk

Nora H sin avatar

Medlem siden: Apr 2008
Nora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smartNora H imponerer mange og er sikkert smart
Standard

Opprinnelig lagt inn av Flubby, her.

Jeg HATER dessuten "Senkveld" med Thomas og Harald. Når de kommer på skjermen betyr det 0 "Midsomer Murders" på meg

Helt enig! Skikkelig hjernedød underholdning. Kan ikke fatte at de kan holde på i år etter år. De får inn noen gjester som type er i medias søkelys for øyeblikket og snakker svada, og så disse idiotiske konkurransene om hvem som kan sitte lengst i badstu, holde ut i karusell osv.

Jeg er ingen fan av noen serier overhodet, spesielt ikke amerikanske. Jeg kan egentlig ikke svare på hvilke jeg liker minst fordi jeg aldri gidder se på det.

Jeg tror forresten jeg er den eneste jeg vet om(ja, og Elinblu da) som ikke kan fordra Friends. Lisa Kudrow er jo bare pinlig.

Jeg liker forresten godt engelske serier som Svarte Orm.

Trådverktøy
Visningsmåter

Innleggsregler
Du kan ikke starte nye tråder
Du kan ikke skrive svar
Du kan ikke laste opp vedlegg
Du kan ikke endre dine innlegg

BB code is
[IMG] kode er
HTML kode er Av
Bytt forum

Alle klokkeslett er GMT +2. Klokken er nå 03:07.