Sv: Serier av Sopranos-kvalitet?
Opprinnelig lagt inn av Luftslottet, her.
Den syntes jeg bikket over. Allerede etter en 4-5 episoder. Så ferdig hele første sesong og et par episoder av sesong 2, men det ble bare teitere og teitere.
Og True Blood har ikke Sopranos-kvalitet. Jeg hadde håpet det, i og med at jeg liker det meste fra HBO. De første 3-4 episodene var interessante nok, men så tok det av med folk som blir til hunder og halve besetningen drept på ei uke. Nei, dette ble for fjortis for meg. Jeg har riktig nok bare sett den første sesongen, men den sluttet så tragisk at jeg ikke gidder å gi det en sjanse til.
Hmmm, jeg sliter! Har fått anbefalt Tru Blood, men det jeg har lest får meg til å bli Men så jeg at Monsoon synes den var kjekk og Sopraos-kvalitet, og hun har jo gitt uttrykk for at hun har sånn ca samme smak som det jeg har. Men når jeg leser det du skriver i spoileren... igjen. Jeg fikser ikke sånn overnaturlige greier særlig godt. Jeg vil ha mer serier av typen Sopranos, Six Feet Under og Mad Men 
Deadwood? Det er sånn western-serie? Lurer på om det er den mannen har ymtet frampå om at han ønsker å se. Den og Rome?