|
Emms hobbyhjørne Har du en hobby? Har du laget noe fint? Vil du skaffe deg en hobby, vil du dele tips, eller spørre? Her er stedet. |
![]() |
|
Trådverktøy | Visningsmåter |
![]() |
#1 |
Bør lage seg en tittel selv
Medlem siden: Mar 2009
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Tips til strikket julegave til 23 år gammel lillesøsterJeg har lyst til å strikke ett eller annet til lillesøstra mi til jul. Hun er 23 år og studerer for tiden i München - ergo kan det være relativt kaldt der om vinteren. Hun strikker ikke en maske selv. Jeg tror det ville passe best med en vest eller lignende som ikke er alt for tjukk. Hun liker ikke tjukke strikkagensere, men vil helst ha enten noe i blandingsgarn (ull/bomull) eller noe som ikke er for tjukt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#2 |
Fortynnet
|
![]() Sv: Tips til strikket julegave til 23 år gammel lillesøsterHer er masse fine oppskrifter, og du kan søke på plaggtype, garntype osv. for å få inspirasjon: |
![]() |
![]() |
![]() |
#3 |
Kom ut av tellinga.
|
![]() Sv: Tips til strikket julegave til 23 år gammel lillesøsterJeg strikka denne til min lillesøs til jul i fjor: http://evasunivers.blogspot.com/2007...-eva-nr-1.html
![]() |
#4 |
![]() Sv: Tips til strikket julegave til 23 år gammel lillesøster
Den så fin ut. Lagrer linken din, så får vi se hva det blir til. Vil gjerne ha flere forslag også. |
![]() |
![]() |
![]() |
#5 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til strikket julegave til 23 år gammel lillesøsterHar du sett sånne håndplagg de selger på husfliden? Veldig feminine og elegante, de slår sikkert godt an på kontinentet.
![]() |
#6 |
![]() Sv: Tips til strikket julegave til 23 år gammel lillesøsterNei, det har jeg ikke sett. Håndplagg? |
![]() |
![]() |
![]() |
#7 |
Jo flere jo bedre...
Medlem siden: Dec 2006
![]() Sv: Tips til strikket julegave til 23 år gammel lillesøsterHva med leggvarmere og pulsvarmere? |
![]() |
![]() |
![]() |
#8 |
kåt vikingbrud
Medlem siden: Oct 2006
Hvor: Østlandet
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() Sv: Tips til strikket julegave til 23 år gammel lillesøsterDet er pulsvarmere, de er strikket i fint ullgarn, eller ull/silkeblanding, noen er med heklet kant, noen har små perler på. Jeg får ikke linket for jeg er på mobil, men du finner dem nok på husfliden på nett hvis du søker på "håndplagg".
![]() |
#9 |
Sær og kresen
Medlem siden: Sep 2006
![]() Sv: Tips til strikket julegave til 23 år gammel lillesøsterJa, en kul lue (lignende den jolie linket til), pulsvarmere, leggvarmere, knestrømper, over-kne-strømper.
![]() |
Trådverktøy | |
Visningsmåter | |
|
|